ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پگاترون برای تولید محصولات اپل ۱ میلیارد دلار در ویتنام سرمایه‌گذاری می‌کند

«پگاترون» به عنوان یکی از بزرگ‌ترین همکاران تجاری اپل در حوزه تولید و اسمبل کردن محصولات این شرکت، امیدوار است تا سال ۲۰۲۷ در سه مرحله روی سیستم‌های کامپیوتری، ارتباطات و امکانات تولید الکترونیک ویتنام سرمایه‌گذاری ...

حسین رجب‌چالی
نوشته شده توسط حسین رجب‌چالی | ۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵

«پگاترون» به عنوان یکی از بزرگ‌ترین همکاران تجاری اپل در حوزه تولید و اسمبل کردن محصولات این شرکت، امیدوار است تا سال ۲۰۲۷ در سه مرحله روی سیستم‌های کامپیوتری، ارتباطات و امکانات تولید الکترونیک ویتنام سرمایه‌گذاری کند.

به گفته «اپل اینسایدر»، پگاترون مجوزهای سرمایه‌گذاری ۱۹ میلیون دلاری در شهرهای هایفونگ (Haiphong)، هانوی تیمز (Hanoitimes) و توی تری  (Tuoi Tre) را دریافت کرده است. پگاترون همچنین به دنبال دریافت مجوز‌های مرحله‌های دوم و سوم به ارزش ۴۸۱ و ۵۰۰ میلیون دلار نیز بوده است. پیش‌بینی می‌شود که این سرمایه‌گذاری تقریبا ۲۳ هزار شغل ایجاد کرده و ۱۰۰ میلیارد دونگ (۴.۳۱ میلیون دلار) در سال به بودجه دولت کمک کند.

کمیسیون سرمایه‌گذاری تایوان به رویترز گفته که چنین سرمایه‌گذاری را تایید نکرده است. این آژانس اظهار نظر درباره دریافت یا عدم دریافت درخواست را نپذیرفت.

اپل در حالی که تامین‌کنندگان را برای خارج کردن تولید از چین برای کم کردن هزینه‌ها تشویق می‌کند؛ تولید اپل واچ سری ۶ و آیپد وای‌فای را نیز در میان تنش‌های رو به افزایش چین و ایالات‌متحده افزایش داده است.

پگاترون چهارمین تامین‌کننده اپل برای گسترش تولید در ویتنام است. فاکسکان و ویسترون (Wistron) در ماه‌های گذشته این کار را کرده‌اند و GeorTek نیز ظرفیت مونتاژ ایرپاد و ایرپاد پرو را در این کشور افزایش داده است.

در حال حاضر مشخص نیست که کدام محصول پگاترون قرار است در ویتنام مونتاژ شود. به نظر نمی‌رسد که اپل به دلیل وضعیت زندگی کارگران، آماده مونتاژ آیفون در ویتنام باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی