ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

توییتر قابلیت ارسال پیام صوتی در دایرکت را آزمایش می‌کند

خردادماه امسال، توییتر قابلیت انتشار پیام صوتی را در اختیار کاربران iOS قرار داد. این قابلیت به همین جا ختم نشد و حالا توییتر تایید کرده ارسال پیام صوتی به صورت دایرکت یا مستقیم برای ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

خردادماه امسال، توییتر قابلیت انتشار پیام صوتی را در اختیار کاربران iOS قرار داد. این قابلیت به همین جا ختم نشد و حالا توییتر تایید کرده ارسال پیام صوتی به صورت دایرکت یا مستقیم برای یک کاربر خاص را آزمایش می‌کند.

ارسال پیام صوتی در شبکه‌های اجتماعی طرفداران بسیاری دارد و بخش زیادی از کاربران علاقمند هستند پیام‌های خود را در قالب صوت چه در بخش عمومی و چه در بخش خصوصی به اشتراک بگذارند.

«الکس آکرمن گرینبرگ»، مدیر محصول توییتر اعلام کرد که این شبکه اجتماعی ارسال پیام صوتی در دایرکت را ابتدا در برزیل آزمایش می‌کند. گزینبرگ برای شروع، خودش پیام صوتی 20 ثانیه‌ای را در دایرکت ارسال و تصویری از آن را به اشتراک گذاشته شد. وی می‌گوید:

«از نیازهای کاربران مطلع هستیم و می‌دانیم که تمایل دارند حق انتخاب بیشتری برای بیان حرف‌های خود هم به صورت عمومی و هم به صورت خصوصی در توییتر در اختیار داشته باشند.»

رابط کاربری ارسال پیام‌های صوتی در دایرکت نیز مانند ارسال پیام‌های صوتی عمومی توییتر، ساده و کاربر پسند است. کاربران به راحتی و تنها با فشردن یک دکمه می‌توانند صدا را ضبط کرده و برای پخش نیز مشکل خاصی نخواهند داشت.

تیم محصول، طراحی بسیار ساده‌ای جهت سهولت ضبط، ارسال و پخش درنظر گرفته است. در طراحی رابط کاربری، گزینه گزارش دادن پیام هم در نظر گرفته شده که در صورت بروز مشکل میتوان از این گزینه یعنی «گزارش پیام» استفاده کرد.

وقتی قابلیت ارسال فایل صوتی در توییتر برای کاربران iOS مطرح شد و این قابلیت در دسترس همه کاربران قرار نگرفته بود، بسیاری به توییتر انتقاد کردند. مدیر بخش محصولات در پاسخ به انتقادها اعلام کرد:

«در حال حاضر تیم محصول به صورت تمام وقت روی فرایند توسعه این ویژگی کار می‌کنند که شامل مهندسی و طراحی می‌شود.»

با وجودی که ارسال پیام صوتی در توییتر نسبتا موضوعی جدید است، ولی در سایر اپلیکشین‌های شبکه‌های اجتماعی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. بی‌شک انتقال پیام از طریق صوت می‌تواند وجوه مثبت بسیاری اعم از انتقال لحن بیان و احساس کاربر را به دنبال داشته باشد که برخی از کاربران به چنین موضوعاتی اهمیت زیادی می‌دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی