ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین ویجت های iOS 14
نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین ویجت های iOS 14 که می توانید روی آیفون داشته باشید

با عرضه iOS 14 و پشتیبانی تمام قدش از ویجت‌ها، حالا بسیاری از توسعه‌دهندگان برای ارائه ویجت‌ به تکاپو افتاده‌اند. ظاهرا این موضوع که دیگر برای ویجت‌ها به صفحه Today محدود نیستید و می‌توانید آن‌ها ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ مهر ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

با عرضه iOS 14 و پشتیبانی تمام قدش از ویجت‌ها، حالا بسیاری از توسعه‌دهندگان برای ارائه ویجت‌ به تکاپو افتاده‌اند. ظاهرا این موضوع که دیگر برای ویجت‌ها به صفحه Today محدود نیستید و می‌توانید آن‌ها را هر جای صفحه بگذارید برای توسعه‌دهنده‌ها خیلی جذاب بوده چرا که طی یکی دو هفته‌ گذشته تعداد زیادی از اپ‌ها برای پشتیبانی از این موضوع به‌روزرسانی شده‌اند.

در این مطلب چهارده مورد از بهترین ویجت های iOS 14 که به واسطه آپدیت اپلیکیشن‌هایشان در دسترس قرار گرفته‌اند را به شما معرفی می‌کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

Dark Noise – White noise, refined

بهترین ویجت های iOS 14

این اپلیکیشن شش دلاری صداهای طبیعت را برایتان پخش می‌کند که می‌توانید از ترکیب آن‌ها موسیقی آرامش‌بخشی بسازید و موقع مطالعه، کار و قبل از خواب به آن‌ها گوش دهید. ویجت‌های Dark Noise کارتان را برای میکس کردن این صداها بسیار راحت کرده‌اند و دسترسی آسان‌تری هم می‌توانید به آن‌ها داشته باشید.

دانلود Dark Noise

++Pedometer

بهترین ویجت های iOS 14

یک قدم‌شمار عالی که ویجت بسیار زیبایی هم دارد. با این ویجت (که مدام آپدیت می‌شود) در لحظه می‌توانید ببینید که امروز چند قدم برداشته‌اید، قدم‌هایتان چند مایل یا کیلومتر شده و قدم‌زنی امروزتان را با روزهای قبل از روی نمودار مقایسه کنید.

دانلود ++Pedometer

Träning – Workout Goals

بهترین ویجت های iOS 14

این اپلیکیشن ورزشی سوئدی هدف تمریناتی که می‌کنید (لاغر شدن، چاق شدن و ...) را در نظر می‌گیرد و در ویجت درصد و روزهای مانده تا رسیدن به این هدف را به شما نشان می‌دهد.

دانلود Träning – Workout Goals

Mindful Affirmations

بهترین ویجت های iOS 14

Mindful Affirmations همانطور که از اسمش پیداست، از طریق ویجت روی صفحه به شما جمله‌های انگیزه‌بخش می‌گوید؛ راهکارهایی که برای دوری از تنش و استرس، دوری از افسردگی و فکرهای منفی، موفقیت در روابط عاطفی و افزایش خودباوری خیلی به کارتان می‌آیند.

دانلود Mindful Affirmations 

Glimpse 2

بهترین ویجت های iOS 14

Glimpse 2 یک ویجت فوق‌العاده است. کارش این است که روی نقطه خاصی از یک وبسایت زوم کند تا بدون نیاز به باز کردن مرورگر بتوانید فقط با بالا و پایین بردن ویجت محتوای آن وبسایت را بخوانید.

دانلود Glimpse 2

Merriam-Webster

بهترین ویجت های iOS 14

حضور دائمی ویجت یک دیکشنری قابل اطمینان روی صفحه از نظر خیلی‌ها یک ضرورت است. خوشبختانه مریام وبستر اپلیکیشنش را برای پشتیبانی از ویجت‌های iOS 14 به‌روزرسانی کرده و فوق‌العاده کاربردی ظاهر می‌شود.

دانلود Merriam-Webster

FotMob – Soccer Scores

بهترین ویجت های iOS 14

فوتبالی هستید؟ با ویجت FotMob هر بار که صفحه گوشی را روشن می‌کنید، نتیجه زنده مسابقات مد نظرتان را می‌توانید ببینید. به جز این بازی‌های آینده و آخرین اخبار و حواشی مسابقات هم در این ویجت‌ها به نمایش در می‌آیند.

دانلود FotMob 

Agenda

بهترین ویجت های iOS 14

اَجِندا یک اپلیکیشن یادداشت برداری تقویم محور است؛ ابزار خوبی برای آنکه از کارهایتان فهرست بسازید و پیش از رسیدن سررسید انجامشان بدهید. ویجت‌های این اپ در iOS 14 فوق العاده می‌توانند کاربردی ظاهر شوند.

دانلود Agenda

Tasks: Smart Lists and Reminders

بهترین ویجت های iOS 14

یک اپلیکیشن ساخت فهرست وظایف دیگر، با ویجت‌های زیبا و رنگی. Tasks امکان مدیریت فهرست‌ها را برایتان فراهم می‌کند و از طریق یادآور، نمی‌گذارد انجام کارهای مهم‌تان را فراموش کنید.

دانلود Tasks

Day One Journal

بهترین ویجت های iOS 14

اپلیکیشن برگزیده تحریریه اپ استور، ویجت‌های مخصوص iOS 14 خود را هم ارائه کرده که برای عاشقان خاطره‌نویسی و روزمره‌نویسی عالی ظاهر می‌شود. این ویجت‌ها در ابعاد مختلفند و از تصاویر هم پشتیبانی به عمل می‌آورند.

دانلود Day One Journal

Spark Mail

بهترین ویجت های iOS 14

Spark email به عنوان یکی از برگزیدگان اپ استور، حالا به ویجت مخصوص iOS 14 هم مجهز شده تا بتوانید آخرین ایمیل‌هایتان در سرویس‌های جیمیل، یاهو، آتلوک و IMAP را در پنجره‌های شناور مشاهده کنید.

دانلود Spark Mail

Period Plus Fertility Tracker

بهترین ویجت های iOS 14

خانم‌ها با ویجت Period Plus می‌توانند چرخه قاعدگی خود را مرتبا دنبال کنند.

دانلود Period Plus

Weather Line

بهترین ویجت های iOS 14

یک ویجت هواشناسی بسیار جذاب و شکیل برای نشستن در صفحه خانگی iOS 14. اپلیکیشن Weather Line از طریق ویجت پیش‌بینی وضعیت هوا را به صورت ساعتی انجام می‌دهد. جالب است بدانید که ویجت‌های Weather Line حدود 20 تم و 5 طراحی متفاوت را شامل می‌شوند.

دانلود Weather Line

IMDb

بهترین ویجت های iOS 14

IMDb که معرف حضورتان هست؟ با ویجت این اپلیکیشن برای iOS 14 حالا می‌توانید آخرین تریلرهای منتشر شده را دنبال کرده یا تاریخ تولد بازیگرها، آخرین خبرها و پیشنهادات روزانه فیلم و سریال را ببینید.

دانلود IMDb

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Alvandpakhsh.ir
    Alvandpakhsh.ir | ۷ مهر ۱۳۹۹

    حیف شد ، آیفون خراب کرد ، افتضاح شد

  • hosseinni
    hosseinni | ۷ مهر ۱۳۹۹

    بعد ۱۰ سالو چندی،‌ تازه شده مثل اندروید ??.
    چقد هم هیجان داره
    آیفونم ویجیت داره?

مطالب پیشنهادی