ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی JYDGE؛ کشت ‌و کشتار برای عدالت

بکش و زنده بمان! این قانونی است که بازی JYDGE از آن پیروی می‌کند، بازی‌ای در سبک شوتر که سیستم کنترل دوال-استیک (Dual Stick) دارد و در سال ۲۰۱۷ توسط 10tons منتشر شد. بازی با ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

بکش و زنده بمان! این قانونی است که بازی JYDGE از آن پیروی می‌کند، بازی‌ای در سبک شوتر که سیستم کنترل دوال-استیک (Dual Stick) دارد و در سال ۲۰۱۷ توسط 10tons منتشر شد.

بازی با صدای مکالمه دو نفر شروع می‌شود و از همان ابتدا متوجه می‌شوید که یک سیر داستانی در کار است و کمی که بیشتر پیش می‌روید می‌بینید که هر مرحله هم با یک خرده‌روایت همراه شده. جریان بازی از این قرار است که شما باید با عدالت خاص خودتان که کشتن خلاف‌کارهاست، کلان‌شهر Edenbyrg را از دست جرم و جنایت نجات بدهید.

بازی JYDGE
به سبک بقیه بازی‌های دوال استیک با لمس کردنِ بخشِ چپ صفحه گوشی شخصیت اصلی را کنترل می‌کنید و با استفاده از قسمت راست هم قابلیت تیراندازی خواهید داشت.

در این بازی که داستان آن در آینده اتفاق می‌افتد شما باید با یک ماشین پرنده و یک اسلحه اغتشاشات را آرام کنید، سارقان بانک را به سزای اعمالشان برسانید یا گروگان‌ها را نجات بدهید. البته حواستان هم باشد که اشتباهی شهروندان را نزنید چون در این صورت مجبورید از اول مرحله را شروع کنید.

نقشه‌ها وسعت چندانی ندارند و همین کارتان را نسبتا ساده می‌کند. هم‌چنین کنترل‌های روان و سریع بازی کمک می‌کنند که حتی با تجربه کم در این سبک، به راحتی هدف‌گیری و تیراندازی کنید.

JYDGE map

در هر مرحله یک مأموریت به بازیکن داده می‌شود و باید به هر شکلی که هست این مأموریت را به پایان برساند و بعد به ماشین پرنده‌ای برگردد که با آن به محل حادثه آمده بود. امتیازاتی که به دست می‌آیند را می‌توانید برای ارتقای سلاح و توانایی دفاعتان خرج کنید تا در مراحل سخت‌تر هم دوام بیاورید. به گفته‌ی 10tons بیش از یک میلیارد گزینه برای کاستوم و اسلحه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

JYDGE

بازی از گرافیک و طراحی بصری مناسبی برخوردار است و صدای پس‌زمینه به خوبی هیجان یک بازی اکشن را به شما القا می‌کند. البته چیزی جز این هم از 10tons که تقریباً تمام بازی‌هایش را در همین سبک منتشر کرده انتظار نمی‌رفت. نمی‌توانیم بگوییم که JYDGE بهترین بازی 10tons است اما در سبک خودش یک بازی رضایت‌بخش به حساب می‌آید و ارزش امتحان کردن را دارد.

همچنین برای تجربه یکی دیگر از ساخته‌های معروف استودیوی 10tons پیشنهاد می‌شود مقاله «معرفی بازی Tesla Vs Lovecraft؛ حمام خونی که تسلا به راه انداخت» را مطالعه کنید.

JYDGE

JYDGE

سازنده: 10tons قیمت: 8.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و IOS حجم: 380.2/253 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی