ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه 7.1 تلگرام با قابلیت‌های جدیدی منتشر شد

نسخه 7.1 تلگرام با قابلیت‌های جدیدی همچون اضافه شدن فیلترهای متنوع در بخش جستجو، امکان ناشناس ماندن ادمین گروه در کنار اضافه شدن انیمیشن‌های جدید منتشر شد. تلگرام یکی از اپلیکیشن‌های پیام رسان است که ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۰

نسخه 7.1 تلگرام با قابلیت‌های جدیدی همچون اضافه شدن فیلترهای متنوع در بخش جستجو، امکان ناشناس ماندن ادمین گروه در کنار اضافه شدن انیمیشن‌های جدید منتشر شد.

تلگرام یکی از اپلیکیشن‌های پیام رسان است که با «رمزنگاری سرتاسری» یا «end-to-end encryption»، کاربران بسیاری در سراسر جهان دارد. این اپ برخلاف برنامه‌های مشابه با اضافه کردن مداوم قابلیت‌های جدید به دنبال جذب کابران جدید است. نسخه جدید نیز با مجموعه‌ای از قابلیت‌ها منتشر شده است که می‌تواند منجر به رضایت بیشتر کاربران، از این پیام رسان شود.

یکی از قابلیت‌های اضافه شده به نسخه جدید، فیلترهای جستجوی جدیدی است به کاربران اجازه می‌دهد تا نتایج جستجو را محدود کنند. در نسخه تلگرام 7.1 کاربران می‌توانند به صورت هوشمندتری به جستجو بپردازند و انواع خاصی از پیام‌ها مانند رسانه‌ها، لینک‌ها، فایل‌ها و سایر موارد را جستجو کنند.

امکان جستجوی نام، تاریخ و محدود کردن بازه زمانی نیز به نسخه جدید اضافه شده است. جالب است بدانید که امکان استفاده همزمان و ترکیب این فیلترها برای کاربران وجود دارد.

 

یکی دیگر از قابلیت‌های نسخه جدید، امکان ناشناس ماندن ادمین گروه‌‌های تلگرامی است. در این حالت، نام ادمین در لیست اعضای گروه مخفی می‌‌ماند و وقتی ادمین پیامی را در چت می‌فرستد، پیام با امضا نام گروه ارسال می‌شود.

قابلیت دیگر در به روزرسانی به ثبت نظر برای پست‌‌های کانال مربوط می‌شود که پیش از این هم معرفی شده بود اما حالا زیر پست کانال‌هایی که قابلیت گفت و گو را برای کاربرانشان فعال کرده‌اند، یک دکمه ویژه کامنت در نظر گرفته شده تا کاربر دیدگاهش را درباره مطلب ارائه کنند. علاوه بر موارد ذکر شده، انیمیشن‌های جدیدی نیز به نسخه جدید اضافه شده است که می‌تواند برای کاربران جذاب باشد.

کاربران می‌توانند هنگام باز کردن نوار ابزار یا ذخیره کردن و ارسال فایل‌ها، انیمیشن‌های جدید را مشاهده کنند. به علاوه در گروه‌ها نیز می‌توانند با نگه داشتن انگشت خود روی تصویر پروفایل کاربران، نسخه‌ای بزرگ شده از تصویر پروفایل مورد نظر را مشاهده کنند.

تلگرام از پارسال برخی ایموجی‌های محبوب را به انیمیشن تبدیل کرد و با توجه به استقبال کاربران از این قابلیت حالا  شاهد اضافه شدن ۱۸ ایموجی جدید هستیم. نسخه 7.1 تلگرام در حال حاضر در پلی استور منتشر شده و کاربران می‌توانند با دانلود آن، آخرین به روزرسانی‌ها را دریافت کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • iranpg
    iranpg | ۱۳ مهر ۱۳۹۹

    تلگرام باید فکری برای خودش بکنه و گرنه محکوم است به نابودی فیسبوک کلک خیلی جالبی زد بدون اینکه رقیب بفهمه درست به حذف همه زد هم کانال درست کرد هم ارتباط هم شبکه اجتماعی هم محیطی برای کسب و کار سایه دو غول فناوری خیلی سنگینی میکنه تو اینترنت یکی گوگل و دیگری فیس بوک

  • iranpg
    iranpg | ۱۳ مهر ۱۳۹۹

    تلگرام ?

  • Marshall
    Marshall | ۱۰ مهر ۱۳۹۹

    مهم ترین بخشش که کامنت بود رو پوشش ندادین...

    • Kh.javad
      Kh.javad | ۱۰ مهر ۱۳۹۹

      اصلی ترین بخش همون بود این ? مقاله بی ارزش هست

مطالب پیشنهادی