ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

نسل جدید هاوال H2 با اسم چولیان معرفی شد

شرکت گریت وال موتورز همچون ادوار گذشته، حضور فعالی در این دوره از نمایشگاه خودروی پکن دارد. کراس‌اوور هاوال چولیان (Chulian) یکی از محصولات جدیدی است که این کمپانی در نمایشگاه مذکور رونمایی کرده است. ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵

شرکت گریت وال موتورز همچون ادوار گذشته، حضور فعالی در این دوره از نمایشگاه خودروی پکن دارد. کراس‌اوور هاوال چولیان (Chulian) یکی از محصولات جدیدی است که این کمپانی در نمایشگاه مذکور رونمایی کرده است.

به گفته گریت وال موتورز چولیان جانشین هاوال H2 خواهد شد. شاید بدانید H2 از سال 2014 روی خط تولید قرار داشته و مدلی پا به سن گذاشته محسوب می‌شود. در زبان چینی چولیان به معنای «عشق اول» است، قلب کوچک موجود روی پلاک هم به این موضوع اشاره دارد!

از لحاظ طراحی ظاهری می‌توان چولیان را در بهترین حالت کراس‌اووری با طراحی معمولی تعریف کرد، هر چند به نظر می‌رسد طراحان گریت وال هنگام خلق آن نیم‌نگاهی به محصولات برخی کمپانی‌های مطرح داشته‌اند!

در نمای روبرو جلوپنجره بزرگ و عریض که این روزها به یک ترند جهانی تبدیل شده، بیش از هر چیز دیگری جلب توجه می‌کند. چراغ‌های اصلی هم طراحی باریکی داشته و چهره‌ای چولیان را اخمو نشان می‌دهند. ترکیب ورودی‌های هوای کنار سپر با قاب چراغ‌ها، کاراکتری متمایز به این خودرو بخشیده است.

در نمای عقب با طراحی محافظه‌کارانه‌تری طرف هستیم. چراغ‌های اصلی این بخش حالتی قرینه‌ای با چراغ‌های جلو دارند. همچون دیگر محصولات هاوال، در چولیان هم نام برند، با حروفی بزرگ روی درب درج شده است.

اگر چه هاوال چولیان از طراحی بیرونی چندان جذابی برخوردار نیست، اما بازار چین در کلاس کراس‌اوورهای کوچک انباشته از مدل‌هایی است که طراحی به مراتب بدتری دارند.

در داخل کابین، هاوال چولیان بهتر ظاهر شده و فضایی با طراحی مینیمال ارائه می‌کند. نمایشگر دیجیتال حاضر در پشت فرمان، نمایشگر بزرگ و ایستاده مرکزی و همچنین سیستم هداپ دیسپلی از جمله مشخصات کابین این خودرو هستند.

آنطور که اعلام شده، چولیان از ماه نوامبر در چین به فروش خواهد رسید. به گزارش یکی از نشریات محلی، نیروبخش این کراس‌اوور کوچک چینی موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با 156 اسب بخار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۱ مهر ۱۳۹۹

    چ طراحی بد و ناشیانه ای،بغیر از حجم های بدنه ک متعلق به پلتفرمه،بقیه تغییرات هیچ تناسبی با هم ندارن و به قول کلارکسون انگار طراح داده به سگش طراحی کرده ماشینو

  • Hossein
    Hossein | ۱۰ مهر ۱۳۹۹

    جلو پنجره خیلی بزرگی داره و ظاهرشو یکم ناهنجار کرده

  • Reza12022
    Reza12022 | ۱۰ مهر ۱۳۹۹

    چقدر دیجیتاتو در سر محصول میزنه این چییش بده چرا این قدر تو سر محصول می‌زنه

مطالب پیشنهادی