ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ولوکوپتر و خطوط هوایی ژاپن در پی ارائه تاکسی هوایی تا سه سال آینده

شرکت آلمانی ولوکوپتر در قرارداد با یک ایرلاین ژاپنی به دنبال بهره برداری تجاری از تاکسی هوایی در ژاپن تا سال ۲۰۲۳ است. ولوکوپتر (Volocopter) که پیشتر تاکسی هوایی خود را با موفقیت در دبی، ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

شرکت آلمانی ولوکوپتر در قرارداد با یک ایرلاین ژاپنی به دنبال بهره برداری تجاری از تاکسی هوایی در ژاپن تا سال ۲۰۲۳ است.

ولوکوپتر (Volocopter) که پیشتر تاکسی هوایی خود را با موفقیت در دبی، سنگاپور، فنلاند و آلمان آزمایش کرده است، توجه‌اش را معطوف ژاپن کرده و در قرار داد با «شرکت خطوط هوایی ژاپن» (Japan Airlines) از بهره‌برداری تجاری از تاکسی هوایی در این کشور در سه سال آینده خبر داده است.

ولوکوپتر می‌خواهد بوسیله تاکسی هوایی ۱۸ ملخه و تمام الکتریکی خود مسافران را بدون انتشار آلاینده‌ها و در مدت زمان کوتاه‌تر نسبت به سفرهای زمینی در شهرهای شلوغ جابجا کند. تاکسی هوایی این شرکت به گونه‌ای طراحی شده که توانایی حمل بار یا حداکثر دو سرنشین را تا مسافت حداکثر ۳۵ کیلومتر با نهایت سرعت ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت دارد.

شرکت خطوط هوایی ژاپن اوایل سال جاری میلادی در ولوکوپتر سرمایه گذاری کرد و حال این دو شرکت با عقد قرارداد جدید در پی گسترش همکاری‌ها و ارائه راهکارهای حمل و نقل هوایی در شهرها و استان‌های ژاپن هستند.

یکی از اهداف شرکت ولوکوپتر ارسال تجهیزات پزشکی به مناطق دور افتاده بوده و هدف بزرگ‌تر آن ارائه خدمات نوین حمل و نقل هوایی برای حمل مسافران و بار است. ولوکوپتر بوسیله این قرارداد از تخصص ایرلاین ژاپنی در زمینه امنیت هوایی بهره خواهد برد و در همکاری با مقامات شهرها و استان‌های ژاپن و شرکت‌های محلی، تقاضا برای تاکسی‌های هوایی را ایجاد کرده و البته باید موانع سفت و سخت در مسیر تاکسی‌های هوایی را از میان بردارد.

هدف نهایی ولوکوپتر و شرکت خطوط هوایی ژاپن «بهره‌برداری تجاری از تاکسی هوایی در ژاپن در سه سال آینده» اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی