ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بوتکمپ دیجیتال مارکتینگ آنلاین با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می‌شود

بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ، عنوان رویداد آنلاینی در حوزه آموزش مفاهیم این حوزه است که با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری از 20 مهرماه به صورت مجازی برگزار می شود و شرکت‌کنندگان آن نیز سوای ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۰

بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ، عنوان رویداد آنلاینی در حوزه آموزش مفاهیم این حوزه است که با حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری از 20 مهرماه به صورت مجازی برگزار می شود و شرکت‌کنندگان آن نیز سوای آموزشی که می‌بینند با شرکت در مسابقه این رویداد می‌توانند به جوایز نقدی دست پیدا ‌کنند.

از آنجا که با پیشرفت تکنولوژی و توسعه کسب و کارهای آنلاین، بازاریابی دیجیتال در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته و از طرفی تداوم بحران کرونا، نیاز کسب و کارها را به استفاده از ظرفیت فضای مجازی بیشتر کرده است، برگزاری بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین می تواند اقدامی موثر برای حمایت از استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا باشد براین اساس بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ با رویکرد حمایت از کسب و کارهای نوپا و استارتاپی و توسعه آموزش در فضای دیجیتال توسط ۱۶ مدرس مجرب بازاریابی و فروش ایران برگزار می‌شود.

این رویداد مجازی به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری مرکز نوآوری ویکست در قالب دوره آموزشی 100ساعته اجرا شده و با توجه به بحران کرونا و مشکلات اقتصادی، ۸۰ میلیون تومان کمک هزینه آموزشی در این رویداد برای حمایت از استارتاپ‌ها در نظر گرفته ‌شده‌ است تا علاقه مندان با هزینه کمتری در این بوت کمپ شرکت کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

به گفته «مهدی محمدی»، دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دولت برای حمایت از استارتاپ ها در شرایط کرونا طرح های متفاوتی را در نظر گرفته که حمایت از آموزش تخصصی آنلاین در شرایط کنونی در این بین حائز اهمیت است و قرار است بوت کمپ فعلی نیز چنین رویکردی را داشته باشد. بر اساس اعلام برگزار کنندگان این رویداد، تمهیداتی در نظر گرفته شده تا پس از پایان این دوره دو ماهه، امکان دسترسی به فایل ها و ویدئوهای آموزشی برای علاقه‌مندان میسر شود.

جوایز برگزیدگان

«صابر خسروی»، مدیر مرکز نوآوری ویکست نیز با اشاره به اختصاص جوایز برای برگزیدگان این رویداد عنوان کرد: «با ارزیابی خروجی رویداد، طرح تشویقی برای تقدیر از سه رتبه برتر بوت کمپ در نظر گرفته شده است که بر این اساس برای نفرات اول تا سوم هدایای نقدی اختصاص می یابد.»

گفتنی است، مبانی بازاریابی و تدوین کمپین بازاریابی و تبلیغاتی، بازاریابی محتوایی ، بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی، طراحی وبسایت ، بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو SEO، تبلیغات آنلاین، مانیتورینگ و تحلیل، امنیت اطلاعات و بازاریابی حفظ و نگهداشت مشتری از مهمترین سرفصل های آموزشی در این دوره مجازی 100 ساعته خواهد بود.

یادآور می شود، بوت کمپ یک برنامه آموزشی و تمرینی بوده که به منظور ارتقای مهارت‌های تخصصی برگزار می شود، بوت کمپ‌ها معمولا دوره‌های فشرده ای را در کمتر از دوماه ویژه کسب‌وکارها ارائه می کنند. در این دوره های آموزشی ارتباط نزدیکی میان دانشجویان و مربی‌ها وجود داشته و نقطه قوت آن نسبت به سایر دوره ها، معرفی دانشجویان پس از پایان دوره به مراکز مختلف برای استخدام و کاریابی است. علاقه مندان برای کسب بیشتر می توانند به سایت رسمی این بوت کمپ مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی