ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

نوکیا از گوشی‌های ۲۱۵ و ۲۲۵ با قابلیت اتصال به شبکه 4G رونمایی کرد

نوکیا از دو گوشی ساده (فیچرفون) به نام‌های ۲۱۵ و ۲۲۵ رونمایی کرد. از قابلیت‌های این دو محصول می‌توان به پشتیبانی از شبکه 4G، استاندارد VoLTE و تماس با کیفیت صدای بالا (HD) اشاره کرد. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۰ مهر ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

نوکیا از دو گوشی ساده (فیچرفون) به نام‌های ۲۱۵ و ۲۲۵ رونمایی کرد. از قابلیت‌های این دو محصول می‌توان به پشتیبانی از شبکه 4G، استاندارد VoLTE و تماس با کیفیت صدای بالا (HD) اشاره کرد.

جزئیات رزولوشن نمایشگر و چیپست 4G 215 و 4G 225 فاش نشده، اما در گزارش آمده که جنس بدنه هر دو گوشی از پلی‌کربنات است و همانطور که در تصویر ملاحظه می‌کنید از لحاظ فرم بدنه شباهت زیادی به یکدیگر دارند. هر دو گوشی از رادیو FM، فلش LED و شیار کارت حافظه microSD برای ارتقا ظرفیت حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت برخوردارند.

نوکیا 4G 225 به یک دوربین VGA در پنل پشتی مجهز شده اما 4G 215 فاقد دوربین است. علاوه بر این نوکیا در پوسترهای تبلیغاتی این دو محصول از بکارگیری چیپست کم مصرف‌تر در مدل 225 4G خبر داده است و به نظر می‌رسد همین دو عامل نیز در اختلاف قیمت تقریباً ۱۰ دلاری بین این دو محصول تأثیرگذار باشند.

نوکیا 4G 215 از نمایشگر ۲.۴ اینچی برخوردار بوده و در دو رنگ مشکی و سبز و با قیمت تقریبی ۴۳ دلار از تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) به بازار عرضه خواهد شد و از هم اکنون امکان پیش خرید آن از خرده فروشی‌های چینی مهیاست.

نوکیا 4G 225 نیز از هم اکنون قابل پیش خرید بوده و در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی با قیمت ۵۲ دلار از تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر) روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی