ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S21 احتمالا ارزان‌ترین پرچمدار سامسونگ از نظر هزینه تولید خواهد بود

سامسونگ احتمالا در دی ماه از گوشی‌های سری گلکسی S21 رونمایی می‌کند و انتظار می‌رود هزینه ساخت پایینتری نسبت به پرچمدارهای این کمپانی در سال‌های گذشته داشته باشند. منابع کره‌ای نزدیک به زنجیره تامین قطعات ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۰

سامسونگ احتمالا در دی ماه از گوشی‌های سری گلکسی S21 رونمایی می‌کند و انتظار می‌رود هزینه ساخت پایینتری نسبت به پرچمدارهای این کمپانی در سال‌های گذشته داشته باشند.

منابع کره‌ای نزدیک به زنجیره تامین قطعات سامسونگ اعلام کرده‌اند که این شرکت کره‌ای مذاکراتی برای کاهش قیمت برخی قطعات اصلی نسل آینده گوشی‌های سری گلکسی S‌ انجام داده است.

قطعاتی که سامسونگ برای آن‌ها تخفیف می‌گیرد شامل قطعات RF از بخش کسب و کار وایرلس سامسونگ و همچنین ماژول‌های نمایشگر از سامسونگ دیسپلی می‌شوند. این دو بخش موافقت کرده‌اند که قیمت قطعات خود را ۸ تا ۹ درصد کاهش دهند که تقریبا دو برابر سطح معمول است.

فروش این دو بخش کاهش پیدا کرده، با این حال شاید برای کسب و کار آن‌ها مناسب باشد، البته اگر بتوانند به حاشیه سود بالایی دست پیدا کنند. احتمالا تاثیر این موضوع را در گزارش مالی جدید سامسونگ مشاهده خواهیم کرد.

گلکسی S21

در حال حاضر مشخص نشده که تولیدکنندگان شخص ثالث نیز چنین کاهش قیمتی را برای گوشی‌های سری گلکسی S21 درنظر می‌گیرند یا خیر. با این وجود در گزارش اخیر به این موضوع اشاره شده که قیمت قطعات گوشی‌های هوشمند پرچمدار احتمالا یکبار دیگر تا پیش از پایان سال جاری میلادی کاهش پیدا می‌کند.

در حالی که کاهش قیمت قطعات می‌تواند منجر به کاهش قیمت گوشی شود، سامسونگ احتمالا بجای این کار حاشیه سود خود را افزایش می‌دهد. با وجود اینکه شاید برخی تولیدکنندگان شخص ثالث قیمت قطعات تولیدی خود را کاهش دهند، کوالکام دست به چنین کاری نخواهد زد. قیمت قطعات کوالکام وابسته به تولید و تقاضا است و با توجه به تامین مناسب قطعات، این کمپانی با توجه به قوانین ضدانحصار قیمت آن‌ها را مشخص می‌کند.

گلکسی S21 اولترا یا گلکسی S30 اولترا که جایگزین گلکسی S20 اولترا می‌شود، احتمالا نسبت به پرچمدار سال ۲۰۲۰ این کمپانی کره‌ای هزینه ساخت کمتری خواهد داشت، با این حال نباید منتظر قیمت پایینتر آن باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mahyar ali tabrizi
    Mahyar ali tabrizi | ۲۷ مهر ۱۳۹۹

    و گرانترین در مردم...

  • محمد جواد
    محمد جواد | ۲۷ مهر ۱۳۹۹

    و گرانترین در ایران...

مطالب پیشنهادی