ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن آموزش زبان
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با سه اپلیکیشن یادگیری قدم به قدم زبان انگلیسی [تماشا کنید]

این روزها روش‌های یادگیری و تقویت زبان آنقدر زیاد و متنوع شده‌اند که دیگر چالش اصلی در این راه مسائلی مثل هزینه نیست، بلکه «انتخاب روش مناسب» از بین صدها، شاید هم هزاران روش بزرگترین ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

این روزها روش‌های یادگیری و تقویت زبان آنقدر زیاد و متنوع شده‌اند که دیگر چالش اصلی در این راه مسائلی مثل هزینه نیست، بلکه «انتخاب روش مناسب» از بین صدها، شاید هم هزاران روش بزرگترین چالشی است که زبان آموزان بر سر راه خود دارند.

تحت این شرایط برخی استفاده از اپلیکیشن آموزش زبان را در اولویت قرار می‌دهند، انتخابی که از چندین جهت انتخاب ایده‌آلی به شمار می‌آید. از یک طرف دسترسی به یک اپلیکیشن آموزش زبان به سادگی انجام می‌گیرد و عمده این اپ‌ها هم به صورت رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای در دسترس‌اند. نکته بعد اینکه اپلیکیشن‌های موجود برای شیوه تدریس، روش‌های خاص و متنوع خود را اختراع کرده‌اند که این موضوع به کاربران حق انتخاب نسبتا بالایی داده.

خوشبختانه یکی دو سالی هست که توسعه‌دهندگان ایرانی هم به این حوزه به صورت جدی‌تری از قبل ورود پیدا کرده‌اند به طوری که همین حالا اگر در استورهای داخلی بگردید، چند اپلیکیشن آموزش زبان ایرانی بسیار خوب و مفید پیدا می‌کنید که زبان مادری‌مان را واسطه یادگیری سایر زبان‌ها قرار داده‌اند.

در ویدیویی که مشاهده می‌کنید به سه مورد از اپلیکیشن‌های آموزش زبان با کیفیت ایرانی پرداخته‌ایم. اولین اپلیکیشن لرنیت نام دارد که به سبک و سیاق کلاسیک کلاس‌های حضوری زبان، آموزش خود را به صورت سطح‌بندی شده در اختیارتان می‌گذارد.

اپلیکیشن بعدی زبان بیاموز است که با اندکی تفاوت به غیر از زبان انگلیسی آموزش زبان‌های دیگری مثل فرانسه و عربی و آلمانی را هم در دستور کار قرار داده است. و در نهایت اپلیکیشن دهکده زبان را داریم که برای آموزش زبان روش‌های مؤثری مثل یادگیری زبان با شنیدن اخبار و خواندن کتاب و تماشای فیلم را برای کاربران در نظر گرفته است.

هر کدام از این سه اپلیکیشن در ارائه خدمات خود موفق بوده‌اند و آمار و ارقام خوبی که در اپ استورهای ایرانی بدست آمده کاملا مؤید این موضوع است. با این اوصاف شما را به تماشای این ویدیو دعوت می‌کنیم و صمیمانه منتظر خواندن نظرات و تجربیات ارزشمندتان با هر کدام از این اپلیکیشن‌ها هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲ آبان ۱۳۹۹

    هیچ برنامه ایرانی نثب نکنید

  • molavy
    molavy | ۲ آبان ۱۳۹۹

    هیچ برنامه ایرانی نصب نکنید، اطلاعاتتون رو می زند، فقط آپ های آمریکایی

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۴ آبان ۱۳۹۹

      یعنی تا حالا اپ‌های آمریکایی مثل فیسبوک و اینستاگرام و ... از کاربرانشون سوء استفاده اطلاعاتی نکردن؟ البته شما مختاری که برنامه ایرانی نصب نکنی در این شکی نیست.

  • آریا
    آریا | ۲ آبان ۱۳۹۹

    لرنیت خیلی خوبه ولی اشتراک هاش گرونه

مطالب پیشنهادی