ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

سرویس اشتراکی Care by Volvo امکان تعویض خودرو در هر چهار ماه را فراهم می‌کند

صنعت خودروی جهان در آستانه انقلاب‌ بزرگی قرار گرفته و آنطور که شواهد نشان می‌دهند در چند سال آینده با تحولات گسترده‌ای در این عرصه روبرو خواهیم شد. جایگزینی پیشرانه‌های درون‌سوز با نمونه‌های پاک الکتریکی، ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵

صنعت خودروی جهان در آستانه انقلاب‌ بزرگی قرار گرفته و آنطور که شواهد نشان می‌دهند در چند سال آینده با تحولات گسترده‌ای در این عرصه روبرو خواهیم شد. جایگزینی پیشرانه‌های درون‌سوز با نمونه‌های پاک الکتریکی، بهره‌گیری از فناوری خودران، توسعه اتومبیل‌های پرنده و راه‌اندازی سرویس‌های اشتراکی و به تبع آن نیاز کمتر به مالکیت خودرو، چهار بازوی اصلی این انقلاب گسترده را تشکیل می‌دهند.

در حال حاضر تقریبا تمامی خودروسازان مطرح بین‌المللی در تلاش هستند خود را با تحولات پیش رو همگام کنند. ولوو یکی از این خودروسازان است که با معرفی سرویس Care by Volvo در سال 2017 پیش‌دستی کرده و به استقبال آینده رفته است. این سرویس که فعلا در چند کشور اروپایی و ایالات متحده عرضه شده، به مشترکین خود اجازه می‌دهد با پرداخت حق اشتراک ماهانه از محصولات ولوو استفاده کنند.

پیش از این مشترکین سرویس Care by Volvo می‌توانستند فقط از بین نسخه‌های مختلف کراس‌اوور XC40، نسخه دلخواه را انتخاب کنند؛ اما خودروساز سوئدی اخیرا تصمیم گرفته سایر محصولات خود را به این سرویس اضافه کرده و حق انتخاب مشتریان خود را گسترده‌تر از قبل کند.

بر این اساس و از این به بعد، مشترکین سرویس Care by Volvo خواهند توانست هر چهار ماه یکبار، خودروی دلخواه خود را از بین مدل‌های مختلف ولوو انتخاب کنند. برای نمونه اگر فردی اشتراک خود را با XC40 شروع کرده باشد، می‌تواند در دوره چهار ماهه بعدی از سدان S60 استفاده کند.

تعیین دوره‌های چهار ماهه برای تعویض خودروی اشتراکی، مسلما نقش مثبتی در جذب مشتریان بیشتر برای ولوو ایفا خواهد کرد، چرا که این امر سرویس Care by Volvo را با نیازها و سلایق طیف بیشتری از افراد مطابقت خواهد داد.

نکته جالب توجه اینکه با وجود بازه زمانی کوتاه مدت برای تعویض خودروی اشتراکی، ولوو تاکید کرده مشتریان در صورت تغییر اشتراک خود همواره مدلی صفر کیلومتر دریافت خواهند کرد. این کمپانی افزوده خودروهایی که در سرویس Care by Volvo دست دوم می‌شوند، بررسی شده و به عنوان نمونه کارکرده دارای تاییدیه، از طریق نمایندگی‌ها به فروش خواهند رسید.

بد نیست اشاره کنیم در سرویس Care by Volvo، مبلغ اشتراک ماهانه به نوع خودرو، هزینه نگهداری و بیمه بستگی دارد. تاکنون میزان استقبال از این سرویس اشتراکی بسیار مناسب بوده، به ویژه در ابتدا که ولوو چند بار مجبور شد راه‌اندازی آن را به تاخیر بیندازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ahmadreza8
    Ahmadreza8 | ۶ آبان ۱۳۹۹

    مگه میشه؟؟؟ هزینش چقدره؟

    • سعید علیپور
      سعید علیپور | ۷ آبان ۱۳۹۹

      اشتراکش در انگلستان از حدود 560 پوند شروع میشه

مطالب پیشنهادی