ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حالا بیش از ۱ میلیارد آیفون فعال در جهان وجود دارد

به گفته یکی از تحلیلگران مسائل مربوط به اپل، حالا بیش از یک میلیارد آیفون فعال در جهان وجود دارد. «Neil Cybart»، با انتشار پستی در وبلاگ Above Avalon اعلام کرد که بر اساس محاسبات ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

به گفته یکی از تحلیلگران مسائل مربوط به اپل، حالا بیش از یک میلیارد آیفون فعال در جهان وجود دارد.

«Neil Cybart»، با انتشار پستی در وبلاگ Above Avalon اعلام کرد که بر اساس محاسبات او، حالا بیش از یک میلیارد آیفون فعال در دنیا وجود دارد. وی افزود اپل ماه گذشته میلادی به این دستاورد بزرگ دست پیدا کرده است.

تحلیلگر یاد شده می‌گوید از آنجایی که اپل آمار آیفون‌های جدید و دست دوم در حال استفاده را در گزارش‌های مالی فصلی خود فاش نمی‌کند، برای تخمین زدن این آمار باید دو فاکتور را در نظر گرفت: اول، تعداد کاربرانی که از فروشگاه‌های اپل یا خرده فروشی‌های شخص ثالث آیفون جدید خریداری کرده‌اند و دوم، تعداد کاربرانی که آیفون دست دوم را از طریق بازار خاکستری (Grey Market) مثل دوستان یا اعضای خانواده و یا خریدن از سایت‌های آگهی به دست آورده‌اند.

Cybart با در نظر گرفتن معیارهای فوق، می‌گوید در ماه گذشته میلادی (سپتامبر) تعداد آیفون‌های فعال از یک میلیارد دستگاه عبور کرده است. اپل سال ۲۰۱۹ تعداد آیفون‌های فعال را بیش از ۹۰۰ میلیون دستگاه اعلام کرد و تابستان سال ۲۰۱۶ از فروش یک میلیارد آیفون خبر داد. بنابراین اگر آمار رسمی اپل را در نظر بگیریم، آمار اعلام شده از سوی این تحلیلگر اگرچه رسمی نیست اما به واقعیت بسیار نزدیک خواهد بود.

تحلیلگر یاد شده معتقد است اپل برای ادامه روند موفقیت آیفون باید سه اولویت را مدنظر قرار دهد: ارتقا چشمگیر فناوری‌های دوربین، بالا بردن ارزش مالکیت آیفون و افزایش قابل توجه قابلیت‌ها.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی