ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی از موبایل ۴۰۰ دلاری K92 با قابلیت پشتیبانی از 5G رونمایی کرد

گوشی ال‌جی K92 با بهره‌مندی از چپیست اسنپدراگون 690 و قیمت زیر ۴۰۰ دلار به عنوان یکی از ارزانترین موبایل‌های سازگار با 5G معرفی شد. در سال جاری شاهد رونمایی از گوشی‌های 5G توسط شرکت‌های ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۹ آبان ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰
گوشی ال‌جی K92 با بهره‌مندی از چپیست اسنپدراگون 690 و قیمت زیر ۴۰۰ دلار به عنوان یکی از ارزانترین موبایل‌های سازگار با 5G معرفی شد.
در سال جاری شاهد رونمایی از گوشی‌های 5G توسط شرکت‌های مختلف بودیم. قابلیت اتصال به شبکه 5G به یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی‌های هوشمند در سال جدید تبدیل شده است و شرکت‌های تولید کننده گوشی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا دستگاه‌های 5G با قیمت مناسب‌تر و ارزان‌تر به بازار عرضه کنند.

ال‌جی نیز در این میان میدان را خالی نگذاشته و گوشی هوشمند ال‌جی K92 با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را با همکاری اپراتورهای «AT&T» و «US Cellular»، قرار است با قیمتی کمتر از 400 دلار در دسترس کاربران قرار دهد.

ال‌جی به لطف چیپست اقتصادی اسنپدراگون 690 5G کوالکام که در فصل تابستان معرفی شد، توانسته این گوشی هوشمند را با چنین قیمتی برای عرضه به بازار آماده کند.

چیپست اقتصادی کوالکام تاکنون تنها در یک گوشی هوشمند دیگر یعنی گوشی میان رده وان پلاس نورد N10 مورد استفاده قرار گرفته است؛ ولی به زودی در دستگاه‌های دیگری نیز به کار گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است که ال‌جی K92 تنها با شبکه‌های sub-6 کار می‌کند و دسترسی به mmWave در بیشتر گوشی‌های بالارده در دسترس کاربران قرار دارد.

ال‌جی K92  از نمایشگر 6.7 اینچی +FHD بهره می‌برد. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند در روزنه روی نمایشگر جای گرفته است. ال‌جی K92 مجهز به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قابلیت افزایش ظرفیت داخلی تا 2 ترابایت از طریق میکرواس‌دی است.

گوشی هوشمند جدید ال‌جی از باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعتی، حسگر اثر انگشت جانبی در کنار اسپیکرهای استریو 3D Sound Engine بهره می‌برد.

در پنل پشتی دستگاه، چهار دوربین شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.78 در کنار دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی با زاویه دید 115 درجه، حسگر 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و درنهایت حسگر 2 مگاپیکسلی برای تصویربرداری ماکرو قرار دارد.

جالب است بدانید این گوشی در عین اینکه یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های ال‌جی است، از نظر طراحی نیز جزو زیباترین دستگاه‌های این شرکت محسوب می‌شود.
ال‌جی K92 از 16 آبان‌ماه از طریق AT&T با قیمت 395 دلار و از 29 آبان‌ماه از طریق US Cellular با قیمت 350 دلار به فروش می‌رسد.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali_mlk
    ali_mlk | ۹ آبان ۱۳۹۹

    الجی اگر این سیاست رو پیش ببره که موبایل ارزان قیمت و با کیفیت و کارایی بالا تولیدکنه، بزودی سهم بیشتری از بازار بدست میاره و با توجه به شهرت و برندی که داره میتونه در آینده نزدیک عرض اندام کنه برای رقبا، کاش من میتونستم مدیر بخش موبایل سونی یا الجی بشم، تا بهشون بفهمونم چند ساله مدیرانش چه غلطی کردن که شرکت به این بزرگی هرساله باید ضرر بدن در بخش موبایل

  • Shayan
    Shayan | ۹ آبان ۱۳۹۹

    موبایل های LG متاسفانه ساپورت سخت افزاری خیلی کمی دارن

    • ali_mlk
      ali_mlk | ۱۰ آبان ۱۳۹۹

      دلیلش عرضه پایین و تقاضای کمه و چون فروشش پایینه به صرفه نیست برای تاجران وارد کردن قطعات
      ولی اگر سیاست هاشو با توجه به بودجه زیادی که داره عوض کنه و چندسال موبایل خوب با قیمت ارزون بفروشه میتونه سهم خوبی از بازار رو بدست بیاره

مطالب پیشنهادی