ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برتری آیفون ۱۲ پرو بر گلکسی نوت ۲۰ الترا در تست سرعت [تماشا کنید]

ویدیوی منتشر شده از طریق کانال یوتیوب «PhoneBuff» نشان می‌دهد که آیفون 12 با چیپست بایونیک A14 اپل در تست سرعت از گلکسی نوت 20 الترا سامسونگ پیشی گرفته است. پیش از معرفی آیفون 12، ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

ویدیوی منتشر شده از طریق کانال یوتیوب «PhoneBuff» نشان می‌دهد که آیفون 12 با چیپست بایونیک A14 اپل در تست سرعت از گلکسی نوت 20 الترا سامسونگ پیشی گرفته است.

پیش از معرفی آیفون 12، گلکسی نوت 20 الترا با بهره‌مندی از چیپست اسنپدراگون 865 پلاس و رم 12 گیگابایتی، لقب سریع‌ترین گوشی هوشمند را ا زآن خود کرده بود. اکنون با معرفی آیفون 12 و آیفون 12 پرو با تراشه بایونیک A14، تاج پادشاهی سریع‌ترین گوشی بازار از آن پرچمداران تازه از راه رسیده اپل شده است.

براساس گزارش یکی از کانال‌های یوتیوب به نام «PhoneBuff» که تست سرعت گوشی‌های مختلف را انجام می‌دهد، حدود بیست ماه که کوپرتینویی‌ها نتوانسته‌اند گوشی آیفونی به بازار عرضه کنند که در تست سرعت لقب سریع‌ترین را از آن خود کند؛ اما اکنون ورق برگشته است.

ظاهرا آیفون 12 پرو بالاخره توانست با بهره‌مندی از چیپست 5 نانومتری A14 در تست سرعت از گلکسی نوت 20 الترا پیشی بگیرد. با وجودی که تست سرعت تنها مولفه برای انتخاب یک گوشی هوشمند نیست؛ اما نشان می‌‌دهد که شرکت‌های مختلف از نظر سخت افزاری و نرم افزاری با یکدیگر به شدت رقابت می‌کنند.

همانطور که در ویدیو می‌بینید آیفون 12 پرو با رم 6 گیگابیتی توانست در مجموع 17 ثانیه سریعتر از گلکسی نوت 29 الترا با رم 12 گیگابایتی برنامه‌ها را پردازش کند که زمان قابل توجهی است.

قیمت پایه آیفون 12 پرو در حدود 300 دلار پایین تر از قیمت پایه گلکسی نوت 20 الترا است. حتی گوشی‌های آیفون 12 و آیفون 12 مینی با بهره‌مندی از تراشه A14‌ نیز قیمت پایین ‌تری دارند.

کاربران به این موضوع توجه نشان می‌دهند که چه گوشی می‌تواند در دنیای واقعی و در عمل، عملکردی روان‌تر و سریع‌تر از خود نشان دهد. سرعت چند ثانیه‌ای در اجرای اپلیکیشن‌ها شاید نکته‌ای نباشد که کاربران معمولی را آزار دهد؛ ولی می‌‌تواند برای برخی کاربران حائز اهمیت باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۵ آبان ۱۳۹۹

    بارها گفتن مقایسه سرعت اندروید با ای او اس اشتباهه . چون ربطی به قدرت سخت افزار نداره
    ای او اس به صورت نیتیو اجرا میشه ولی اندروید درواقع روی یک ویرچوال ماشین اجرا میشه . همین باعث میشه قدرت پردازنده تلف بشه

  • mohamadmahdi
    mohamadmahdi | ۱۵ آبان ۱۳۹۹

    با پرچمدار شیائومی باید مقایسه کرد

مطالب پیشنهادی