ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فیس اپ
نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی به نسخه 4.0 فیس اپ؛ سرعت بیشتر، عملکرد بهتر و فیلترهای ویدیویی

محصولاتی مثل FaceApp در دنیای اپلیکیشن‌ها استثنایی‌‌ هستند. با اینکه نگرانی‌های امنیتی در مورد آن‌ها همچنان به قوت گذشته وجود دارد و هدف از فعالیت چنین اپ‌هایی هنوز به درستی مشخص نیست، اما استقبال کاربران ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

محصولاتی مثل FaceApp در دنیای اپلیکیشن‌ها استثنایی‌‌ هستند. با اینکه نگرانی‌های امنیتی در مورد آن‌ها همچنان به قوت گذشته وجود دارد و هدف از فعالیت چنین اپ‌هایی هنوز به درستی مشخص نیست، اما استقبال کاربران از آن‌ها رو به افزایش است و خب، چرا توسعه‌دهنده نباید از این فرصت به وجود آمده برای جلب مخاطبین بیشتر استفاده کند؟

در همین راستا به تازگی آپدیت نسخه 4.0 فیس اپ منتشر شده که کامل‌ترین تجربه کاربری از اپلیکیشن را برایتان به ارمغان می‌آورد، چه از منظر عملکرد، چه روش درآمدزایی و چه کیفیت قابلیت‌هایی که در آن می‌بینید.

فیس اپ

نمی‌دانم آخرین باری که از فیس اپ استفاده کردید چه زمانی بوده، اما حالا اگر وارد اپلیکیشن شوید نکته‌ مهمی توجهتان را جلب می‌کند. فیس اپ در نسخه‌های اخیر خود تصمیم گرفته که مدل درآمدزایی متفاوتی را پیش ببرد. قبلا محتوای فیس اپ به دو بخش رایگان و پولی تقسیم‌ می‌شد و کاربر گزینه‌ دیگری برای دسترسی به فیلترهای پولی و عمدتا جذابتر اپ در اختیار نداشت.

اما حالا فیس اپ آمده و پیشنهادی به شما ارائه کرده: تبلیغات ویدیویی تماشا کنید و به فیلترهای Pro دسترسی داشته باشید. این حالت که به گفته سازندگان اپلیکیشن به صورت تستی ارائه شده، احتمالا در واکنش به رفتار کاربران در استفاده از فیس اپ بوده که معمولا به نسخه رایگان (یا نسخه هکی) بسنده می‌کردند و کمتر کسی پیدا می‌شد که به خاطر فیلترهای بیشتر برای فیس اپ پول بپردازد.

حالا و با این تغییر استراتژی، فیس اپ امیدوار است که هم مخاطبانش را بیشتر به خود مشغول نگه داشته و هم اهداف مالی و تجاری‌اش را برآورده کند. اما تغییر شیوه درآمدزایی تنها تغییر مثبت فیس اپ نبوده. رابط کاربری اپلیکیشن هم جذابتر از همیشه شده و حالا در سه بخش Editor، Fun و Layouts و به سبک ویرایشگرهای عکس می‌توانید به امکانات دسترسی داشته باشید.

فیس اپبه غیر از تنوع بیشتر فیلترها، حالا در قسمت Fun به یک سری فیلتر رندوم باحال و خنده‌دار هم برمی‌خورید که قبلا در اپلیکیشن حضور نداشتند. نکته مهم و اساسی اینجاست که تیم سازنده فیس اپ در عین تکمیل آرشیو فیلترها، روی سرعت پردازش فیلترها هم کار کرده و حالا با اعمال هر کدام کمتر از همیشه صبر خواهید کرد و این یکی از نکات بسیار مثبت این آپدیت به شمار می‌آید.

اما در نهایت نوبت به بهترین ویژگی نسخه جدید می‌رسد: فیلترهای ویدیویی. بالاخره فیس اپ هم تصمیم گرفته که به حوزه فیلترهای ویدیویی و دیپ فیک ورود پیدا کند و در جدیدترین نسخه روی پنج فیلتر ویدیویی دست گذاشته. این فیلترها فعلا شامل جوان کردن چهره، پیر کردن، لبخند زدن، ناراحت کردن و ریش گذاشتن هستند که الحق کیفیت خوبی دارند و خروجی‌های جالبی را تحویلتان می‌دهند.

فیس اپ فیس اپ

همانطور که می‌بینید، فیس اپ در فیلتر بالایی به طور استادانه‌ای به چهره فرد ریش اضافه کرده و در فیلتر پایینی گوشه لب‌ها را طوری به سمت بالا کشیده که حالت لبخند زدن و خوشحالی را تداعی می‌کند. این فیلترها با سرعت نسبتا خوبی اعمال می‌شوند اما هنوز تعدادشان کم است و نیاز به تنوع بیشتری دارند.

برای تجربه تمام تغییراتی که گفتیم حتما باید نسخه 4.0 اپلیکیشن را نصب کرده باشید. این نسخه هنوز به طور رسمی در پلی استور گوگل منتشر نشده اما اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید از وبسایت APKMirror آن را دریافت کرده و ویژگی‌های جدید (از جمله فیلترهای ویدیویی) را امتحان کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • dastan
    dastan | ۱۳ آذر ۱۳۹۹

    به سوءاستفاده از عکس ها نمی اررزه

مطالب پیشنهادی