ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

Bang & Olufsen در تولد ۹۵ سالگی خود از محصولاتی لوکس و گران‌قیمت پرده برداشت

آیا هدفون یا اسپیکر کنونی شما به اندازه کافی خوش‌صدا نیست؟ Bang & Olufsen اخیرا از یک خانواده محصولات لوکس رونمایی کرده که قرار است کیفیت صدای پریمیوم را در اختیار افرادی قرار دهند که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۵ آبان ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

آیا هدفون یا اسپیکر کنونی شما به اندازه کافی خوش‌صدا نیست؟ Bang & Olufsen اخیرا از یک خانواده محصولات لوکس رونمایی کرده که قرار است کیفیت صدای پریمیوم را در اختیار افرادی قرار دهند که از پس هزینه‌های گزاف‌شان بر می‌آیند.

این کمپانی به مناسب تولد ۹۵ سالگی خود از محصولات خانواده Golden Collection پرده بر داشته که که ظاهر بسیار خوش بر و رویی دارند و با استفاده از مواد لوکس مانند مرمر، چوب و چرم ساخته شده‌اند. به این ترتیب، با محصولاتی صوتی مواجه هستیم که عملا مثل یک اثر هنری می‌مانند.

از مدل‌های موجود در این خانواده می‌توان به اسپیکر Beosound 2 (با قیمت ۲۲۵۰ دلار) اشاره کرد که حالا بدنه مرمرین و ریزه‌کاری‌هایی از جنس طلا دارد. از سوی دیگر بنگ اند الفسن از هدفون روگوشی Beoplay H95 (با قیمت ۸۰۰ دلار) نیز رونمایی کرد که در رنگ‌بندی مشابه سفید/طلایی از راه می‌رسد و بالشتک‌هایی از جنس چرم دارد.

بعد از این‌ها نوبت به اسپیکرهای Beosound Balance (با قیمت ۲۲۵۰ دلار) و Beoplay A9 (با قیمت ۲۲۵۰ دلار) می‌رسد که طراحی بسیار نامتعارفی دارند و تلویزیون Beovision Harmony OLED هم با قیمت‌گذاری ۱۹۴۰۰ دلار قرار است کمر مشتریان را بشکند.

بنگ اند الفسن همواره به خاطر محصولات صوتی با کیفیت و طراحی‌های نوآورانه‌اش شناخته شده و همین مشخصه‌ها را می‌توان در محصولات جدیدش نیز مشاهده کرد، به خصوص در Beosound Edge که شبیه به سکه‌ای است که روی لبه ایستاده باشد.محصولات خانواده Golden Collection از روز ۱۷ نوامبر امسال در وب‌سایت رسمی کمپانی و همینطور خرده‌فروشی‌های شخص ثالث در دسترس قرار می‌گیرد. ۱۷ نوامبر ضمنا روزی است که بنگ اند الفسن، تولد ۹۵ سالگی خود را جشن خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی