ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرمایه‌گذاری ۲.۸ میلیارد دلاری آمازون در هند برای تاسیس AWS منطقه آسیا

«راما رائو» وزیر فناوری اطلاعات، الکترونیک و ارتباطات هند اعلام کرد آمازون حدود 2.8 میلیارد دلار برای برای تاسیس وب سرویس منطقه آسیا در ایالت «تلنگانا» این کشور سرمایه گذاری می‌کند. آمازون نیز در بیانیه ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ آبان ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۵

«راما رائو» وزیر فناوری اطلاعات، الکترونیک و ارتباطات هند اعلام کرد آمازون حدود 2.8 میلیارد دلار برای برای تاسیس وب سرویس منطقه آسیا در ایالت «تلنگانا» این کشور سرمایه گذاری می‌کند.

آمازون نیز در بیانیه مطبوعاتی خود ضمن تایید این خبر، اعلام کرد که AWS منطقه آسیا، دومین پروژه بزرگی است که آمازون برای ایجاد زیرساخت در هند روی آن سرمایه‌گذاری می‌کند. البته آمازون صحبتی در مورد میزان سرمایه‌گذاری خود در هند مطرح نکرد.

آمازون در این بیانیه مطبوعاتی گفت:

«AWS منطقه آسیا و اقیانوسیه این امکان را برای توسعه دهندگان، استارتاپ‌ها و همچنین دولت‌ها، بخش آموزش و پرورش و سازمان‌های غیر انتفاعی فراهم می‌‌کند تا بتوانند به راحتی اپلیکیشن‌های خود را در این بستر اجرا کرده و از مراکز داده واقع در هند به کاربران نهایی خدمات رسانی کنند.»

«جایانت کولا» تحلیلگر ارشد شرکت مشاوره «Convergence Catalyst» نیز معتقد است با در اختیار داشتن مناطق ابری بیشتری در هند، آمازون می‌تواند راحت‌تر در حوزه سیاست گذاری برای بومی سازی داده‌های کشور اقدام کند. همچنین این  رویکرد به آمازون کمک می‌کند تا بازار ابری هندی را هدایت کرده و مشتریان بیشتری جذب کند.

«پیتر دسانتیس» معاون ارشد زیرساخت جهانی و پشتیبانی مشتری AWS‌ آمازون معتقد است:

«برای کاهش هزینه‌ها، افزایش سرعت و امکان استفاده از نوآوری‌های جدید، کسب و کار هند به سیستم‌های رایانش ابری نیازمند است تا بتواند نیازهای میلیاردها مشتری در هند و خارج از هند را مرتفع سازد.»

با این رویکرد AWS منطقه آسیا و اقیانوسیه (بمبئی) حق انتخاب بیشتری در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند. مشتریان می‌توانند زیرساخت‌های خود را با انعطاف پذیری بیشتری در موقعیت‌های جغرافیایی مختلفی توسعه دهند.

براساس گزارش IDC به نظر می‌رسد سهم بازار رایانش ابری هند تا سال 2024، ارزشی در حدود 7 میلیارد دلار داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی