ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

هرکول 6X6 رضوانی؛ قوی‌ترین وانت شش چرخ زمین

شرکت رضوانی که در حوزه تولید خودروهای سوپراسپرت فعالیت می‌کند اکثرا محصولاتی با عملکرد بالا را معرفی کرده که از نظر قابلیت‌های حرکتی، امکانات رفاهی و تجمل دارای بالاترین سطح فناوری و استانداردهای موجود هستند. ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۱۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۷:۴۵

شرکت رضوانی که در حوزه تولید خودروهای سوپراسپرت فعالیت می‌کند اکثرا محصولاتی با عملکرد بالا را معرفی کرده که از نظر قابلیت‌های حرکتی، امکانات رفاهی و تجمل دارای بالاترین سطح فناوری و استانداردهای موجود هستند.

در همین راستا نیز این خودروساز ایرانی - آمریکایی از جدیدترین محصول خود که یک غول ۶ در ۶ به نام هرکول است رونمایی کرد. بنا به ادعای کمپانی سازنده این خودرو که در اینستاگرام معرفی شده است لقب قوی‌ترین وانت شش چرخ روی کره زمین را از آن خود خواهد کرد

پیش از این شرکت سازنده در ماه ژوئن تصاویر مبهمی از این وسیله نقلیه منتشر کرده بود که بتواند توجه دوست‌داران صنعت خودروسازی را به سمت خود جذب کند. قرار بود این وانت غول‌پیکر در تابستان سال میلادی جاری به صورت حضوری رونمایی شود که متاسفانه گسترش ویروس کرونا این اجازه را نداد.

هرکول

در تصاویری که پیش از این از هرکول ۶ در ۶ رضوانی منتشر شده بود این خودرو به چرخ‌هایی به رنگ مشکی مجهز بود اما در زمان معرفی آن در اینستاگرام شاهد استفاده از چرخ‌هایی مسی رنگ بودیم. یک گلگیر زاویه‌دار نیز چرخ‌های عقب این وانت سایز بزرگ را همراهی می‌کند.

بنا به اعلام کمپانی سازنده هرکول ۶ در ۶ این شرکت تا چند هفته آینده و در فصل پاییز عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد این برند مستقر در کالیفرنیا مجبور شده به دلیل اثرات نامطلوب بیماری همه‌گیر، رونمایی از این وانت را کمی عقب بیندازد.

هنوز اطلاعاتی در خصوص قوای محرکه این وسیله‌نقلیه منتشر نشده اما با توجه به رقیب این خودرو یعنی هنسی اصلا دور از انتظار نیست که با یک وانت ۱۰۰۰ اسب بخاری طرف باشیم. وانتی که به طور قطع از برچسب قیمتی پایینی نیز بهره‌مند نخواهد بود. در حال حاضر علاقه‌مندان به این خودرو می‌توانند با پرداخت یک بیعانه ۲۶۶ دلاری یک نسخه از آن را رزرو کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ahmadreza8
    Ahmadreza8 | ۱۹ آبان ۱۳۹۹

    سلام علیرضا، خوبی؟! خودت میدونی داری چی میگی؟؟

  • Ali Reza
    Ali Reza | ۱۸ آبان ۱۳۹۹

    این خودروساز ایرانی آمریکایی،چرا محصولاتش رو در ایران عرضه نمیکنه؟؟؟ قاعدتا بایداول باید تو ایران عرضه میکرد بعد تو آمریکا ( چنان با آب و تاب میگن من هم باورم شد )

مطالب پیشنهادی