ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مراسم رونمایی مک بوک اپل: پوشش زنده رویداد «One More Thing»

امشب مراسم One More Thing اپل برای رونمایی از جدیدترین محصولات آن مانند مک‌بوک‌های مجهز به پردازنده‌های انحصاری برگزار خواهد شد که مانند همیشه دیجیاتو آن را به صورت زنده پوشش می‌دهد. اپل در ماه‌های ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۰ آبان ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

امشب مراسم One More Thing اپل برای رونمایی از جدیدترین محصولات آن مانند مک‌بوک‌های مجهز به پردازنده‌های انحصاری برگزار خواهد شد که مانند همیشه دیجیاتو آن را به صورت زنده پوشش می‌دهد.

اپل در ماه‌های گذشته در مراسم‌های جداگانه‌ای از نسل جدید ساعت هوشمند خود یعنی اپل واچ سری ۶ و اپل واچ SE به همراه گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کرده، با این حال هنوز باید منتظر محصولات دیگر این کمپانی برای سال ۲۰۲۰ باشیم.

این غول دنیای فناوری در کنفرانس WWDC 2020 به صورت رسمی خبر از مهاجرت از پردازنده‌های اینتل به پردازنده‌های مبتنی بر ARM در دنیای مک خبر داد، با این حال تا به امروز شاهد رونمایی از تراشه‌های انحصاری آن یا مک‌بوک‌های مجهز به آن‌ها نبوده‌ایم، موضوعی که در مراسم امشب تغییر می‌کند.

انتظار داریم در مراسم One More Thing با محصولات زیادی روبه‌رو شویم که مهم‌ترین آن‌، اپل سیلیکون است. اپل سیلیکون که تا دو سال آینده به صورت کامل جایگزین پردازنده‌های اینتل می‌شود، قدرت مک‌بوک‌های آینده این کمپانی را تامین خواهد کرد.

در مراسم امشب احتمالا با سه مک‌بوک مجهز به اپل سیلیکون ملاقات خواهیم کرد، البته این لپ‌تاپ‌ها تنها محصولات جدید این کمپانی در مراسم One More Thing نخواهند بود و احتمالا از AirTag نیز رونمایی خواهد شد. احتمالا اپل امشب از انتشار سیستم عامل macOS Big Sur نیز خبر می‌دهد.

دیجیاتو مراسم امشب را به صورت زنده پوشش می‌دهد و حمید مقدسی به همراه کوروش چایچی همراه شما خواهند بود. برای مشاهده این مراسم کافیست امشب ساعت ۲۱:۰۰ به همین مطلب مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی