ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیفون ۱۲ پرو مکس با ثبت ۱۱ رکورد عنوان بهترین نمایشگر موبایل را از «دیسپلی‌میت» گرفت

نمایشگر آیفون ۱۲ پرو مکس با کسب بالاترین امتیاز از سایت دیسپلی میت عنوان «بهترین نمایشگر موبایل» را به خود اختصاص داد. دیسپلی میت (DisplayMate) که به صورت تخصصی به بررسی کیفیت و رتبه‌بندی نمایشگرها ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۸ آبان ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

نمایشگر آیفون ۱۲ پرو مکس با کسب بالاترین امتیاز از سایت دیسپلی میت عنوان «بهترین نمایشگر موبایل» را به خود اختصاص داد.

دیسپلی میت (DisplayMate) که به صورت تخصصی به بررسی کیفیت و رتبه‌بندی نمایشگرها می‌پردازد، عنوان «بهترین نمایشگر موبایل» را به آیفون ۱۲ پرو مکس داد. صفحه نمایش پرچمدار جدید اپل حالا با کسب بالاترین رتبه یعنی +A در صدر جدول بهترین نمایشگرهای موبایل این سایت قرار گرفته است. آیفون ۱۱ پرو مکس و آیفون XS مکس نیز در گذشته این عنوان را از آن خود کرده‌اند.

دیسپلی میت می‌گوید پس از آزمایش‌ها و بررسی‌های تحلیلی به این نتیجه رسیده که آیفون ۱۲ پرو مکس «پیشرفته‌ترین» نمایشگر را دارد که در ۱۱ معیار مختلف رکوردزنی کرده و یا عملکردی بسیار چشمگیر بر جای گذاشته است. به گفته این شرکت پرچمدار جدید اپل جزو معدود موبایل‌هایی است که نمایشگر آن دقت فوق العاده بالا و عملکرد تقریباً بی‌نقص را ارائه می‌کند.

به گفته دیسپلی میت نمایشگر آیفون ۱۲ پرو مکس در زمینه‌های مختلف از جمله روشنایی، نسبت کنتراست، وضوح، انعکاس و دقت رنگ مطلق، بالاترین عملکرد را بر جای گذاشته است. نمایشگر این موبایل در چندین دسته‌بندی از جمله تغییر در دقت رنگ و کنتراست تصویر عنوان «بی نقص» را به خود اختصاص داد.

دیسپلی میت فناوری‌های اختصاصی نمایشگر آیفون ۱۲ پرو مکس مثل True Tone و Night Shift را ستود و اشاره کرد که صفحه نمایش این موبایل حداکثر ۱۰ درصد انرژی کمتری در مقایسه با نمایشگر آیفون ۱۱ پرو مکس مصرف می‌کند.

آیفون ۱۲ پرو مکس به نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED سوپر رتینا XDR با رزولوشن ۲۷۷۸x۱۲۸۴ پیسکل و با تراکم ۴۵۸ پیکسل در هر اینچ مجهز شده است. نسبت کنتراست این نمایشگر ۲۰۰۰۰۰۰:۱ و حداکثر روشنایی آن ۸۰۰ نیت (۱۲۰۰ نیت برای HDR) بوده و فضای رنگی عریض P3 را پوشش می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ali_mlk
    ali_mlk | ۲۸ آبان ۱۳۹۹

    سامسونگ بخاطر درآمدزایی بیشتر ،همیشه بهترین محصولاتش رو اول در اختیار اپل قرار میده تا پول بیشتری به جیب بزنه، چند ماه بعد یه نمایشگر بهتر واسه محصول خودش رو میکنه تا هم قدرتشو به رخ بکشه هم درآمد بیشتری کسب کنه

  • HGH
    HGH | ۲۸ آبان ۱۳۹۹

    مگه نمایشگرهای ایفون رو سامسونگ تولید نمیکنه،
    پس چه جوری این مقام به یه گوشی ایفون رسیده؟

مطالب پیشنهادی