ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

آئودی RS Q8 تیونینگ منصوری با ظاهری خشن و 780 اسب بخار قدرت معرفی شد

شرکت منصوری در ماه‌های اخیر نشان داده که علاقه خاصی به محصولات آئودی دارد. این تیونر صاحب نام جهان خودرو در تازه‌ترین پروژه خود باز هم به سراغ محصولی از ارباب حلقه‌ها رفته و آن ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۴

شرکت منصوری در ماه‌های اخیر نشان داده که علاقه خاصی به محصولات آئودی دارد. این تیونر صاحب نام جهان خودرو در تازه‌ترین پروژه خود باز هم به سراغ محصولی از ارباب حلقه‌ها رفته و آن را هم از نظر نمای ظاهری و هم از نظر مشخصات فنی ارتقا داده است.

مدل مورد بحث کراس‌اوور اسپرت RS Q8 است که در حالت استاندارد نیز حرف‌های زیادی برای گفتن در برابر رقبا دارد. به رسم عادت دیرینه، منصوری کیتی اختصاصی برای این کراس‌اوور لوکس آلمانی تدارک دیده است. این کیت جنسی عمدتا از فیبرکربن داشته و در کنار بهبود ایرودینامیک، چهره RS Q8 را بیش از پیش خشن‌تر می‌کند.

ترکیب رنگ مشکی و قرمز، جلوه‌ای ویژه به آئودی RS Q8 تیونینگ منصوری بخشیده است. این ترکیب به داخل کابین نیز ادامه پیدا کرده، جایی که باز هم شاهد بهره‌گیری گسترده از اجزای فیبرکربنی در قسمت‌های مختلف هستیم.

با بازنگری‎های صورت گرفته در موتور 4 لیتری V8 توئین توربو، برنامه‌ریزی مجدد ECU و استفاده از سیستم اگزوز جدید، خروجی پیشرانه به 780 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور افزایش پیدا کرده است. بد نیست بدانید در حالت استاندارد موتور آئودی RS Q8 قدرتی برابر با 591 اسب بخار داشته و 799 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

به لطف افزایش چشمگیر خروجی، شتاب صفر تا صد RS Q8 تیونینگ منصوری به 3.3 ثانیه کاهش یافته، حداکثر سرعت آن نیز اکنون به 320 کیلومتر در ساعت می‌رسد. گفتنی است شتاب صفر تا صد نسخه استاندارد این کراس‌اوور آلمانی 3.8 ثانیه و حداکثر سرعت آن 250 کیلومتر در ساعت است.

با آنکه آئودی RS Q8 تیونینگ شده توسط منصوری، مثل سایر پروژه‌های کمپانی وحشی دیده نمی‌شود، ولی این نسخه در مقایسه با مدل استاندارد جذابیت‌های ظاهری و فنی بیشتری ارائه می‌کند.

درباره قیمت پروژه جدید منصوری قیمتی در دست نیست، اما مسلما رقم نهایی بسیار فراتر از 114 دلار تعیین شده برای مدل استاندارد آئودی RS Q8 خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی