ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشکل جدید مشتریان آمازون: دریافت اسباب بازی و کیسه برنج بجای پلی استیشن ۵

کنسول پلی استیشن ۵ سونی که به تازگی وارد بازار شده، آمازون را با یک مشکل بزرگ روبه‌رو کرده است. تعداد بالایی از سفارش‌های کنسول PS5 در بریتانیا گم شده‌اند و ظاهرا رانندگان آن‌ها را ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

کنسول پلی استیشن ۵ سونی که به تازگی وارد بازار شده، آمازون را با یک مشکل بزرگ روبه‌رو کرده است. تعداد بالایی از سفارش‌های کنسول PS5 در بریتانیا گم شده‌اند و ظاهرا رانندگان آن‌ها را سرقت کرده‌اند.

پنجشنبه کنسول پلی استیشن ۵ وارد بازار بریتانیا شد و بسیاری از مشتریان منتظر دریافت کنسول خود از فروشگاه آمازون بودند. اما انتظار آن‌ها بیهوده بود چرا که با جعبه‌های حاوی اسباب‌بازی و لوازم نامرتبط مواجه شدند.

در حالی که شماری از خریداران به بسته‌های حاوی اسباب‌بازی یا غذای گربه دسترسی پیدا کرد‌ه‌اند، تعدادی از آن‌ها هیچ‌گونه بسته‌ای دریافت نکردند اما در پروفایل آن‌ها با عبارت «تحویل داده شده» مواجه شده‌اند.

پس از گذشت چندین ساعت، گزارش‌های مربوط به این موضوع در توییتر منتشر شد. در حالی که برخی افراد این اقدام را یک شوخی درنظر گرفته بودند، با افزایش تحویل‌ها مشخص شد که بسیاری از آن‌ها با چنین موضوعی مواجه شده‌اند. در این میان سایت «یوروگیمر» اعلام کرده که برخی از کارکنان آن هم چنین مشکلی را تجربه کرده‌اند.

تعدادی از خبرنگاران با سرقت کنسول پلی استیشن ۵ خود مواجه شده‌اند. برای مثال یکی از آن‌ها به نام «آنتونی دیکنز» از دریافت اسلحه «Nerf» بجای کنسول خود اشاره کرده. یکی دیگر از خبرنگاران بجای کنسول خود، هواپز دریافت کرده است. از سایر اقلام دریافتی خریداران می‌توانند به کیسه برنج، ماساژور پا و غذای گربه اشاره کرد.

پلی استیشن ۵

در حالی که این افراد به محصولات غیرمرتبط دسترسی پیدا کرده‌اند، شماری از خریداران حتی این جعبه‌ها را نیز دریافت نکرده‌اند. این موضوع باعث شده آمازون طی ۲۴ ساعت گذشته با درخواست‌های زیادی مبنی بر بازگشت پول مواجه شود.

بخش بریتانیا آمازون درباره چنین موضوعی بیانیه‌ای به شرح زیر منتشر کرده:

«ما در تلاش برای خوشحال کردن مشتریان خود هستیم و این موضوع برای شمار کمی از سفارش‌ها رخ نداده. ما برای این موضوع بسیار متاسفیم و در حال بررسی علت آن هستیم. ما با تمام مشتریانی که چنین مشکلی را تجربه کرده‌اند، در تماس هستیم تا آن را برطرف کنیم. هر مشتری که با مشکلی در سفارش خود مواجه شده، می‌تواند برای کمک با تیم خدمات مشتری ما تماس بگیرد.»

باید منتظر ماند و دید تحقیقات آمازون به چه نتیجه‌ای می‌رسد و آیا کنسول‌های پلی استیشن ۵ توسط رانندگان سرقت شده‌اند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد ساعدی
    محمد ساعدی | ۵ تیر ۱۴۰۱

    https://pioio.com/product-category/%D8%A7%D8%B3%D8%A8%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C/

مطالب پیشنهادی