ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ترفند اینستاگرام
نرم افزار و اپلیکیشن

هفت ترفند اینستاگرام که شاید نمی‌دانستید [تماشا کنید]

همه‌ ما از اینستاگرام استفاده می‌کنیم و تقریبا ‌می‌توان گفت که در کار با قابلیت‌های مهمش مشکلی نداریم. اما در دل این اپلیکیشن نکات جالب و ترفندهای ریزی نهفته شده که شاید به آن‌ها توجه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ آذر ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

همه‌ ما از اینستاگرام استفاده می‌کنیم و تقریبا ‌می‌توان گفت که در کار با قابلیت‌های مهمش مشکلی نداریم. اما در دل این اپلیکیشن نکات جالب و ترفندهای ریزی نهفته شده که شاید به آن‌ها توجه نکرده بودیم، یا اینکه به وجودشان آگاه بوده‌ایم اما تا حالا فرصت استفاده از آن‌ها برایمان پیش نیامده. در ویدیویی که برایتان آماده شده، تلاش کرده‌ایم که به چنین ترفندهایی بپردازیم.

هفت ترفند اینستاگرام که شما را به کاربر حرفه‌‌ای و مسلط این شبکه اجتماعی تبدیل می‌کنند. یکی از ترفندهایی که در این ویدیو به آن پرداخته‌ایم نوشتن متن‌های هفت رنگ در استوری است که جلوه متفاوت و جذابی به داستان‌های روزمره‌تان می‌دهد. در ادامه روش دیدن مخفیانه استوری‌های دیگران را مرور کرده‌ایم و برای نوشتن فونت‌های فانتزی در بیو یک سایت کارآمد معرفی کرده‌ایم.

همچنین برداشتن تگ از روی پست‌ها، مدیریت کامنت‌ها و کلیدواژه‌ها، مشاهده ریز آمار فعالیت در اینستاگرام و تربیت قسمت اکسپلور برای نمایش تصاویری که مطلوب شماست موارد دیگری هستند که در این ویدیو به شما توضیح داده می‌شوند.

طبیعتا ترفندها و قابلیت‌های اینستاگرام آنقدر فراوانند که نتوان در یک ویدیو به شرح تمام آن‌ها پرداخت. بنابراین ویدیویی که مشاهده می‌کنید، آخرین ویدیویی نیست که در مورد اینستاگرام تهیه می‌کنیم و در ویدیوهای بعدی باز هم به ترفندها، نکات پنهان و ویژگی‌های کاربردی این شبکه اجتماعی خواهیم پرداخت.

تا آن موقع از شما دعوت می‌کنیم که حتما به تماشای این ویدیو بنشینید و نظرات و پیشنهاداتتان را با ما در میان بگذارید. مثل همیشه تجربیات ارزشمند شما می‌تواند نقش بسیار مهمی در تعیین محتوای ویدیوهای بعدی ایفا کند.

همچنین قبلا در دیجیاتو مقالاتی تهیه شده که به ترفندها و روش‌های استفاده از اینستاگرام پرداخته‌اند. این مقالات که به تفصیل مشکلات و روش‌های استفاده از قابلیت‌های متنوع اینستاگرام را توضیح داده‌اند را می‌توانید از طریق هشتگ آموزش اینستاگرام  در دیجیاتو دنبال کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی