ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصویر منتسب به سری گلکسی S21 ابعاد آنها را مشخص می‌کند

«Ice universe»، افشاگر معروف نمایشگر گوشی‌های هوشمند از طریق حساب کاربری خود در اینستاگرام تصویری واقعی از پنل شیشه‌ای پرچمداران سری گلکسی S21 به اشتراک گذاشته است که ابعاد نمایشگرهای اعضای این خانواده را نشان ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۸ آذر ۱۳۹۹ | ۱۰:۱۵

«Ice universe»، افشاگر معروف نمایشگر گوشی‌های هوشمند از طریق حساب کاربری خود در اینستاگرام تصویری واقعی از پنل شیشه‌ای پرچمداران سری گلکسی S21 به اشتراک گذاشته است که ابعاد نمایشگرهای اعضای این خانواده را نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود پرچمداران این سری در سه مدل گلکسی S21، گلکسی S21 پلاس و گلکسی S21 الترا به بازار عرضه شوند. در تصویر به اشتراک گذاشته شده، گلس پنل جلویی سه عضو این خانواده در کنار یکدیگر قرار داده شده است؛ در نتیجه به خوبی می‌توان تفاوت ابعاد نمایشگرهای هر سه دستگاه این سری را با یکدیگر مقایسه کرد.

به نظر می‌رسد گلکسی S21‌ با نمایشگر 6.3 اینچی، نسخه پلاس این سری با نمایشگر 6.7 اینچی و برادر بزرگ‌تر آنها یعنی نسخه الترا با نمایشگر 6.9 اینچی در دسترس کاربران قرار گیرند.

باتوجه به تصویر، به نظر می‌رسد که حاشیه پایینی به اندازه جزئی ضخیم‌تر از حاشیه‌های کناری و بالایی است؛ اما به اندازه‌ای نیست که تقارن کلی حاشیه‌های چهار طرف گوشی را از بین ببرد. باتوجه به اینکه تصاویر مربوط به آخرین لایه پنل جلویی هستند، بریدگی روی نمایشگر برای دوربین سلفی در آنها دیده نمی‌شود.

روز گذشته نیز کانال یوتیوب «Sakitech»، اولین عکس واقعی گوشی‌های هوشمند گلکسی S21 و گلکسی S21 الترا را به اشتراک گذاشت.

در تصویر منتشر شده از پنل پشتی، ماژول دوربین پرچمداران سری S به خوبی دیده می‌شود. البته این کانال مدعی است تصویر را از طریق کانال موثقی به دست آورده است. باوجودی که نمی‌توان با قاطعیت صحت تصویر منتشر شده را تایید کرد؛ اما محتوای ارائه شده با گمانه‌زنی‌ها و شایعات قبلی کاملا تطابق دارد.

احتمالا گلکسی S21 با بهره‌مندی از دوربین سه گانه شامل دوربین 12 مگاپیکسلی عریض، 12 ماپیکسلی فوق عریض در کنار 64 مگاپیکسلی تله فوتو با بزرگنمایی 3 برابری هیبریدی، زوم دیجیتالی 30 برابری و قابلیت تصویربرداری ویدیویی 8K رونمایی خواهد شد.

گلکسی S21 پلاس نیز احتمالا از دوربین سه گانه شامل دوربین 12 مگاپیکسلی عریض، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم هیبریدی 3 برابری و قابلیت تصویربرداری ویدیویی 8K بهره خواهد برد.

قدرتمندترین پرچمدار این سری گلکسی S21 الترا است که احتمالا با نمایشگر 6.8 اینچی +QHD با نرخ بروزرسانی 120 هرتز و پنل پشتی پلاستیکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند احتمالا با چیپست اگزینوس 2100 یا اسنپدراگون 888، 12 گیگابایت رم و در دو نسخه با حافظه 128 یا 256 گیگاباتی با قابلیت افزایش ظرفیت حافظه از طریق اسلات microSD به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali Hatami
    Ali Hatami | ۱۸ آذر ۱۳۹۹

    زشششتتت

  • danial
    danial | ۱۸ آذر ۱۳۹۹

    خیلی زشته

    • مهرداد دماوندی رادمنش
      مهرداد دماوندی رادمنش | ۲۱ آذر ۱۳۹۹

      زر نزن بابا منگول

مطالب پیشنهادی