ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسناد FCC معرفی گلکسی S21 با اسنپدراگون ۸۸۸ را تایید کرد؛ ارتقای سنسور اثر انگشت

سامسونگ قصد دارد پرچمداران سری گلکسی S21 را با حسگر اثر انگشت التراسونیکی معرفی کند که نسبت به مدل‌های قبلی 77 درصد بزرگ‌تر و به مراتب سریعتر است. همچنین اسناد FCC استفاده از چیپست اسنپدراگون ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

سامسونگ قصد دارد پرچمداران سری گلکسی S21 را با حسگر اثر انگشت التراسونیکی معرفی کند که نسبت به مدل‌های قبلی 77 درصد بزرگ‌تر و به مراتب سریعتر است. همچنین اسناد FCC استفاده از چیپست اسنپدراگون 888 و شارژ معکوس 9 واتی را تایید می‌کند.

حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر همزمان با معرفی گلکسی  S10 در گوشی‌های سامسونگ تعبیه شد. سپس گوشی‌های سری گلکسی S20 به این حسگر مجهز شدند. اکنون پرچمداران جدید سری گلکسی S از حسگر اثر انگشت سریع‌تر و با ابعاد قابل توجهی بزرگ‌تر در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

براساس ادعای «Ice Universe»، سنسور مربع شکل زیر نمایشگر OLED با اضلاع 8 میلی‌متری دارای مساحت 64 میلی‌متر مربع خواهد بود. در حالیکه حسگرهای قبلی ابعادی برابر 3 در 4 میلی‌متر و مساحتی برابر با 36 میلی‌متر مربع داشتند.

هنگامی که سامسونگ برای نخستین بار حسگر زیر نمایشگر را در اسفندماه  سال گذشته معرفی کرد، با مشکلات بسیاری روبرو بود.

منبع فاش کننده این خبر ادعا می‌کند که حسگر جدید نه تنها ابعاد بزرگ‌تری دارد؛ بلکه با کوچکترین لمس به سرعت باز می‌شود و نیازی نیست کاربر انگشت خود را روی نمایشگر به مدت طولانی نگه دارد یا فشاری روی نمایشگر وارد کند. این منبع می‌گوید سرعت باز شدن قفل گوشی به نصف مدت زمان قبلی کاهش پیدا می کند.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که تیزرهای رسمی خانواده گلکسی S21 منتشر شده‌اند و طراحی هر سه عضو این خانواده و ماژول دوربین آنها با جزئیات بیشتر قابل رویت است.

هفته گذشته کوالکام چیپست پرچمدار خود یعنی اسنپدراگون 888 را رونمایی کرد و همزمان فهرست اولیه گوشی‌های هوشمندی که احتمالا با این تراشه قدرتمند به بازار عرضه خواهند شد را نیز منتشر کرد. به شکل عجیبی نام سامسونگ در فهرست اولیه منتشر شده نبود.

همین مساله باعث شد شایعه‌های مختلفی مبنی بر عدم بهره‌مندی گلکسی S21 از چیپست جدید اسنپدراگون 888 مطرح شود. درنهایت  مستندات گیک‌بنچ به این شایعه‌ها پایان داد. حالا مستندات کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا هم عرضه پرچمدارهای جدید با چیپست اسنپدراگون 888 و پشتیبانی آنها از شارژ معکوس ۹ واتی را تایید کرده است.

سامسونگ حضور خودرا در نمایشگاه CES 2021 تایید کرده و قصد دارد رویدادی آنلاین در تاریخ 22 دی‌ماه برگزار کند که احتمالا طی آن شاهد رونمایی از پرچمدارهای جدید خواهیم بود. این درحالی است که قبلا از معرفی سری گلکسی S21 در رویداد آنلاین Galaxy Unpacked در 25 دی خبرهایی منتشر شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی