ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

جک J4 با 50 درصد داخلی سازی به فهرست خودروهای تولید داخل اضافه می‌شود

ساعاتی پیش در خبری غیر منتظره، واحد روابط عمومی کرمان موتور اعلام کرد که بزرگترین قرارداد ساخت داخل قطعات برای تولید موتور محصول J4 شرکت کرمان موتور با یک شرکت دانش بنیان داخلی به ارزش ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۱۹ آذر ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

ساعاتی پیش در خبری غیر منتظره، واحد روابط عمومی کرمان موتور اعلام کرد که بزرگترین قرارداد ساخت داخل قطعات برای تولید موتور محصول J4 شرکت کرمان موتور با یک شرکت دانش بنیان داخلی به ارزش بیش از دوازده هزار میلیارد ریال به امضاء رسید.

بر اساس برنامه های اعلام شده قبلی و با سرمایه گذاری بیش از هشت هزار میلیارد ریالی انجام شده میزان ساخت داخل این محصول تا پایان سال به بیش از 50 درصد و در پایان سه ماهه اول سال آینده به 70 درصد خواهد رسید. با امضاء قرارداد فوق و برنامه زمانبندی ارائه شده از طرف تولید کننده در سه ماهه چهارم سال آینده، موتور این خودرو نیز تولید داخل خواهد شد که در نتیجه آن میزان ساخت داخل خودروی J4 از مرز 80 درصد عبور خواهد کرد.

گفتنی است که جک جی 4 به عنوان یک سدان سایز کوچک با موتور 1.5 لیتری 103 اسب بخاری و گیربکس CVT  از عملکرد قابل قبولی برخوردار است و ظرف دوسال گذشته که به شکل مونتاژی و محدود به بازار عرضه شده رضایت نسبی مشتریان را به دنبال داشته است.

https://static.digiato.com/digiato/2018/06/jac-j4-digiato-2.jpg

حال امید می رود که با داخلی سازی این خودرو، شاهد حل شدن مسائلی نظیر تیراژ کم تولید و کمبود نسبی قطعات یدکی برای آن باشیم و بدین ترتیب کرمان موتور نیز بتواند در شرایط سخت اقتصادی با داخلی سازی محصول خود، جک J4 را با قیمت مناسب تری روانه بازار نماید.

این درحالیست که جی 4 در زمان عرضه اولیه با قیمتی بین 50 تا 70 میلیون تومان در ردیف خودروهایی نظیر دانگ فنگ اچ 30، تندر 90 پلاس، رنو ساندرو، برلیانس و ...رده بنده می شد و حالا نیز نمونه ها موجود از این خودرو در بازار دست دوم براساس نرخ های فعلی ارز و شرایط بازار بین 300 تا 450 میلیون تومان آگهی می شوند.

بررسی و راهنمای خرید جک J4 کرمان موتور را می توانید از طریق این لینک مطالعه فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali_mlk
    ali_mlk | ۲۰ آذر ۱۳۹۹

    صد در صد بجای کاهش قیمت، قیمتشو بالاتر میبرن بخاطر سرمایه گذاری که انجام دادن، قسم خوردن که برعکس کل خودروسازان دنیا عمل کنن و مقصرش خودمونیم که صف میکشیم واسه خرید

  • mega
    mega | ۱۹ آذر ۱۳۹۹

    بخابونم دهنت؟.....

  • mahmood torabi
    mahmood torabi | ۱۹ آذر ۱۳۹۹

    خخخ... خودتون بخندید، ما دیگه حالشو‌ نداریم

مطالب پیشنهادی