ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای جدید گلکسی S21 از رنگبندی متنوع این سری حکایت دارد

رندرهای مطبوعاتی فاش شده از پرچمداران سری گلکسیS21 نشان می‌دهد که باید منتظر گوشی‌های هوشمند جدید این سری با ترکیب رنگ جدیدی باشیم. براساس رندرهای مطبوعاتی لو رفته از سوی «ایوان بلس» یکی از افشاگران ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

رندرهای مطبوعاتی فاش شده از پرچمداران سری گلکسیS21 نشان می‌دهد که باید منتظر گوشی‌های هوشمند جدید این سری با ترکیب رنگ جدیدی باشیم.

براساس رندرهای مطبوعاتی لو رفته از سوی «ایوان بلس» یکی از افشاگران معروف، انتظار می‌رود اعضای جدید خانواده گلکسی S21 در رنگ‌های جدید بنفش، طوسی، مشکی، سفید و صورتی به بازار عرضه خواهند شد.

برخی رنگ‌ها به صورت اختصاصی فقط برای برخی مدل‌ها به کار برده خواهد شد. سامسونگ کلمه «فانتوم» (Phantom) را به ابتدای نام برخی رنگ‌ها اضافه کرده است.

آنطور که این افشاگر می‌گوید احتمالا گلکسی S21 با نمایشگر 6.2 اینچی در رنگ‌های بنفش فانتوم، صورتی فانتوم، طوسی فانتوم و سفید فانتوم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

گلکسی S21 پلاس نیز در رنگ‌های طوسی فانتوم، مشکی فانتوم، سفید فانتوم و بنفش فانتوم عرضه خواهد شد. در نهایت گران مدل‌ترین عضو این خانواده یعنی گلکسی S21 الترا با نمایشگر 6.8 اینچی فقط در دو رنگ مشکی فانتوم و نقره‌ای فانتوم به بازار عرضه خواهد شد.

ماژول دوربین گوشی‌های هوشمند جدید از جنس فلز در امتداد لبه گوشی قرار گرفته و با ترکیب رنگ‌های جدید همخوانی دارد. به نظر می‌رسد نسخه الترا گلکسی S21 از قلم  S Pen پشتیبانی خواهد کرد. پیشتر شایعه شده بود که کاربران باید قلم استایلوس را جداگانه خریداری کنند و در جعبه محصول توسط کره‌ای‌ها ارائه نمی‌شود.

چند روز قبل نیز ایوان بلس، نخستین رندر رسمی مطبوعاتی گلکسی S21 5G را به اشتراک گذاشت که اطلاعات جدید خاصی در مورد پرچمداران این سری ارائه نمی‌داد و فقط تایید می‌کرد که این گوشی‌ هوشمند با حفره روی نمایشگر مخصوص دوربین سلفی رونمایی خواهد شد.

هفته گذشته نیز تیزرهای رسمی خانواده گلکسی S21 منتشر شدند و طراحی هر سه عضو این خانواده از جمله طراحی ماژول دوربین را با جزئیات بیشتر به نمایش کشیدند.

سری گلکسی S21 احتمالاً در تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۵ دی) در رویداد آنلاین Galaxy Unpacked رونمایی خواهند شد و ۲۹ ژانویه (۶ بهمن) روانه بازار می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی