ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر جدید آنر V40 ساختار خاص دوربین را به تصویر می‌کشد

مدیرعامل آنر وعده داده بود که پس از تکمیل پروسه جدایی از هواوی، گوشی پرچمدار جدیدی با سخت افزار قدرتمند رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند آنر V40 است که رندرهای فاش ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

مدیرعامل آنر وعده داده بود که پس از تکمیل پروسه جدایی از هواوی، گوشی پرچمدار جدیدی با سخت افزار قدرتمند رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند آنر V40 است که رندرهای فاش شده‌ای از آن به اشتراک گذاشته شده است و طراحی دستگاه را به خوبی نشان می‌دهد.

براساس رندر فاش شده، آنر V40 از دوربین با طراحی دایره‌ای شکل در پنل پشتی و بریدگی بیضی شکل دوربین سلفی بهره خواهد برد.

باتوجه به تصاویر، به نظر می‌رسد نمایشگر گوشی از لبه‌های دارای انحنا بهره می‌برد. همچنین به نظر می‌رسد دوربین سلفی ابعاد کوچکتری نسبت به دوربین سلفی گوشی‌های قبلی دارد.

در پنل پشتی نیز ماژول دوربین چهارگانه به خوبی قابل رویت است که از 3 دوربین با حسگر بزرگ‌تر و حسگر چهارم کوچک‌تر خبر می‌دهد. به‌نظر می رسد طراحی ماژول دوربین پنل پشتی از طراحی ساعت‌های سنتی الهام گرفته است.

در قسمت چپ ماژول دوربین، نوشته‌ای دیده می‌شود که نشان می‌دهد گوشی از لنز ASPH یا لنز آسپرسیک لایکا بهره می‌برد که هواوی در بیشتر پرچمداران خود از آن استفاده می‌کند.

اواخر آذرماه، آنر V40 تاییدیه 3C چین را دریافت کرد. براساس مستندات مربوطه، احتمالا این گوشی هوشمند با فناوری شارژ سریع 66 واتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اوایل آذرماه نیز یکی از افشاگران بازار در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند سری آنر V40 با چیپست کرین 9000 معرفی نخواهند شد. پیش از این ادعا نیز برخی گمانه‌زنی‌های قبلی مطرح شده بود که می‌گفت احتمالا دستگاه‌های این سری از تراشه‌ دیمنسیتی +1000بهره خواهند برد.

براساس خبرهای فاش شده قبلی، گوشی هوشمند جدید آنر از نمایشگر امولد با رفرش ریت 120 هرتز و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی معرفی می‌شود. همچنین احتمال وجود دارد که گوشی‌های سری آنر V40 دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به بازار عرضه شوند. انتظار می‌رود در روزهای آینده و پیش از رونمایی رسمی این گوشی هوشمند جدید در اوایل سال 2021، شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات بیشتری درباره آنر V40 باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hamid Reza
    Hamid Reza | ۲ دی ۱۳۹۹

    بیشتر شبیه به پشت اپل واچ هست

مطالب پیشنهادی