ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر V40 در چین تاییدیه دریافت کرد؛ احتمال پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ واتی

آنر V40 احتمالا در ژانویه ۲۰۲۱ رسما معرفی می‌شود و حالا طبق اعلام یک افشاگر، موفق به کسب تاییدیه در چین شده و از شارژ سریع ۶۶ واتی هم پشتیبانی خواهد کرد. یک افشاگر دنیای ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۳ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵

آنر V40 احتمالا در ژانویه ۲۰۲۱ رسما معرفی می‌شود و حالا طبق اعلام یک افشاگر، موفق به کسب تاییدیه در چین شده و از شارژ سریع ۶۶ واتی هم پشتیبانی خواهد کرد.

یک افشاگر دنیای فناوری به نام «Digital Chat Station» به قرارگیری دستگاهی با شماره مدل YOK-AN10 در سایت تاییدیه MIIT چین اشاره کرده. در این تاییدیه شرکت «Glory Terminal Co» به چشم می‌خورد که به آنر اشاره دارد. طبق این تاییدیه، این گوشی هوشمند از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

هفته گذشته شاهد افشای این اسم رمز برای یک دستگاه جدید آنر بودیم. طبق اعلام Digital Chat Station، آنر از اسم رمز YOK برای گوشی V40 استفاده می‌کند. علاوه بر کسب تاییدیه در چین، به گفته این افشاگر این گوشی هوشمند جدید آنر از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی هم پشتیبانی خواهد کرد.

آنر V40

به نظر می‌رسد شارژر استاندارد آن تفاوتی با هواوی ندارد و همان HW-110600C0x است. این شارژر ۶۶ واتی هواوی در ژوئیه سال جاری میلادی تاییدیه 3C چین را دریافت کرده بود. این شارژر همراه با جدیدترین پرچمدارهای هواوی یعنی سری میت ۴۰ از راه رسید.

آنر V40

در حالی که آنر به یک شرکت مستقل تبدیل می‌شود، به نظر می‌رسد می‌خواهد هنوز از برخی فناوری‌های هواوی در محصولات آینده خود استفاده کند. انتظار می‌رود آنر V40 به چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس مجهز شود. با وجود این موضوع، آنر در آستانه یک توافق بزرگ با کوالکام قرار دارد و احتمالا محصولات آینده آن به پردازنده‌های اسنپدراگون مجهز خواهند شد.

طبق شنیده‌های قبلی، محصول آینده آنر از نمایشگر امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور RYYB سونی IMX700 بهره می‌برد. این احتمال وجود دارد که گوشی‌های سری آنر V40 دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی باشند. انتظار می‌رود در روزهای آینده و پیش از رونمایی رسمی، شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات بیشتری درباره آنر V40 باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی