ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دانا پلاس
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با دانا پلاس؛ سرویس میزبانی جلسه، وبینار و کلاس‌ های آنلاین [تماشا کنید]

چه بخواهید در یک کلاس آنلاین شرکت کنید، چه وبینار بگذارید و چه جلسه کاری، نکته مهم این است که ارتباطی امن و مقرون به صرفه داشته باشید. دانا پلاس با همکاری ایرانسل پلتفرم مناسب ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

چه بخواهید در یک کلاس آنلاین شرکت کنید، چه وبینار بگذارید و چه جلسه کاری، نکته مهم این است که ارتباطی امن و مقرون به صرفه داشته باشید. دانا پلاس با همکاری ایرانسل پلتفرم مناسب این کار را برایتان فراهم کرده است. دانا پلاس یک سامانه LMS یا مدیریت آموزشی است که روی 3 چیز متمرکز بوده: کلاس‌های آنلاین، جلسات کاری و برگزاری وبینار.  

معرفی ویدیویی دانا پلاس:

برای همین منظور، پلتفرمی تعاملی طراحی شده که بسته به استفاده از 2 تا 1000 نفر به طور همزمان می‌توانند از آن استفاده کنند. دانا پلاس پس از ثبت نام، در صفحه پیشخوان به شما اجازه ساخت سه رویداد را می‌دهد: کلاس، جلسه و وبینار. این سه مورد در سطح دسترسی افراد با یکدیگر متفاوتند.

دانا پلاس
امکانات دانا پلاس برای مدرسین

به این صورت که در حالت کلاس، فقط معلم مدیر است و بقیه دسترسی‌های کمتری دارند. در حالت وبینار هم همینطور، فقط برگزارکننده رویداد مشغول استریم می‌شود و دیگران بیننده او هستند. اما در حالت جلسه کاری دسترسی همه اعضا می‌تواند همسطح باشد.

اگر هدفتان از فعالیت در دانا پلاس برگزاری کلاس آنلاین باشد، می‌تونید ریز تنظیمات را قبل از ساخت کلاس تعیین کنید. از ساعت و تاریخ برگزاری کلاس گرفته تا مدت زمان برگزاری، و نوع دسترسی که می‌تواند آزاد برای عموم و یا خصوصی و یا با احراز هویت باشد. بعد از ساخت هم می‌توانید لینک کلاس را از طریق پیامک یا ایمیل برای شرکت‌کننده‌ها بفرستید. خوشبختانه این تنظیمات را برای ساخت جلسه آنلاین و وبینار هم در اختیار دارید.

از 2 تا 1000 نفر به طور همزمان می‌توانند از دانا پلاس استفاده کنند

دانا پلاس محیطی تعاملی فراهم کرده که در این محیط مدرس یا میزبان جلسه، می‌تواند همزمان با صحبت از طریق وبکم و میکروفون، برای شرکت‌کننده‌ها فایل آپلود کند تا همزمان همه آن را ببینند، و در صورت لزوم برای تکمیل فایل با هم به طور زنده همکاری کنند.

به غیر از این میزبان قادر به برگزاری نظرسنجی هم هست، و ویدیو از منابع خارجی را هم می‌توان با شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشت. امکان اشتراک‌گذاری همزمان صفحه نمایش نیز در دانا پلاس برایتان مهیاست. ضمنا تمام کلاس‌های داناپلاس می‌توانند بدون نیاز به هیچ نرم‌افزار خارجی، از داخل دانا پلاس ضبط شوند، و بعد از کلاس برای دانلود قرار داده شوند تا غایبین قادر به دانلود آن‌ها باشند. 

دانا پلاس
پلن‌های حق اشتراک دانا پلاس

در حین برگزاری جلسه یا کلاس، همه می‌توانند در چت عمومی یا خصوصی شرکت کنند. به جز این، میزبان می‌تواند موقع برگزاری کلاس یک «زیر کلاس» هم بسازد که فقط عده‌ای از اعضای کلاس قادر به شرکت در آن باشند که کاربردهای خاص خودش را دارد. 

دانا پلاس با این امکانات، از لحاظ هزینه هم می‌تواند گزینه مقرون به صرفه‌ای باشد. خوشبختانه هزینه اینترنت مشترکان ایرانسل، هنگام استفاده از دانا پلاس با ترافیک نیم‌بها حساب می‌شود. از طرف دیگر پلن‌های حق اشتراک سرویس هم تنوع خوبی دارند تا هر کس بسته به استفاده بتواند با کمترین هزینه به هدفش برسد. 

هزینه اینترنت مشترکان ایرانسل، هنگام استفاده از دانا پلاس با ترافیک نیم‌بها حساب می‌شود

دانا پلاس برای استفاده رایگان اجازه می‌دهد که به مدت 30 روز، و با دو وبکم فعال، برای 5 نفر کلاس یا جلسه یا وبینار بگذارید. اما برای بیشتر از این باید حق اشتراک پرداخت کنید که پلن‌های خوب و متنوعی برای این کار در نظر گرفته شده‌اند؛ پلن‌هایی که دوره‌های یک ماهه تا یکساله دارند و بسته به میزان استفاده دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارند. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی