ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برنامه دکوراسیون
نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین اپلیکیشن های دکوراسیون داخلی خانه و محل کار [تماشا کنید]

اگر به تازگی قصد تغییر دکوراسیون خانه یا محل کارتان را گرفته‌اید، با این مقاله همراه باشید. در چنین مواقعی استفاده از یک برنامه دکوراسیون داخلی می‌تواند بسیار راهگشا و کمک‌کننده باشد، هم برای پیش‌نمایش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

اگر به تازگی قصد تغییر دکوراسیون خانه یا محل کارتان را گرفته‌اید، با این مقاله همراه باشید. در چنین مواقعی استفاده از یک برنامه دکوراسیون داخلی می‌تواند بسیار راهگشا و کمک‌کننده باشد، هم برای پیش‌نمایش تغییراتی که می‌خواهید انجام دهید و هم اینکه با تماشای دکوراسیون‌های داخلی دیگر، بهترین ایده‌ها را برای کارتان بگیرید.

در مقاله‌ای که مشغول خواندنش هستید چند برنامه دکوراسیون داخلی خوب خارجی و ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم که حتما ارزش تجربه را دارند. پس تا پایان با ما همراه باشید.

ضمنا تماشای ویدیویی که در همین رابطه برایتان ساخته‌ایم را هم از دست ندهید.

(به‌روزرسانی 3 دی 99)


Room Planner

برنامه دکوراسیون

می‌خواهید خانه رویاهایتان را بسازید؟ برنامه دکوراسیون Room Planner رویایتان را طراحی می‌کند. به لطف این اپلیکیشن می‌توانید از یک فضا، مثلا فضای خالی اتاق پذیرایی عکسی گرفته و سپس روی آن عکس با مدل‌های سه بعدی اعمال تغییرات کنید.

به عنوان مثال مبل و صندلی و کف‌پوش از برندهای مختلف روی آن قرار دهید و تغییر رنگ‌ها روی در و دیوار را با هم مقایسه کنید. Room Planner محیط کاربری قدرتمندی برای این کار طراحی کرده که خیلی راحت و سریع بتوانید از نتیجه کارتان خروجی بگیرید.

نکته خوب در مورد Room Planner این است که اندازه‌ها در آن واقعی و با دقت بالا هستند. ضمنا اگر مدلی در نرم‌افزار 3ds Max ساخته باشید هم می‌توانید آن را به این برنامه دکوراسیون منتقل کنید که یکی از ویژگی‌های جذابش به شمار می‌رود.

Room Planner

Room Planner

سازنده: iCanDesign LLC قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1200 / 52 مگابایت زبان:

Houzz Interior Design Ideas

برنامه دکوراسیون

وقتی از برنامه دکوراسیون داخلی صحبت می‌کنیم، امکان ندارد اسم Houzz مطرح نشود. این اپ کاربردی که خودش منشأ الگوبرداری صدها برنامه مشابه بوده، کامل‌ترین تجربه‌ای که از دکوراسیون داخلی می‌خواهید و یکی از بهترین محیط‌های کاربری را در اختیارتان قرار می‌دهد.

روند کار مثل همان Room Planner است. کافیست از اتاقتان عکسی بگیرید و سپس وسایل را به شکل مدل‌های سه بعدی در آن قرار دهید. Houzz برای این کار بیش از صدها مدل و 11 میلیون عکس طراحی داخلی (برای گرفتن ایده‌های ناب) در اختیار شما می‌گذارد که نظیرش را در اپلیکیشن‌های مشابه نمی‌توانید پیدا کنید.

یک ویژگی جذاب دیگر Houzz امکان نقاشی کشیدن روی تصاویر و اعمال ایده‌های دکوراسیون داخلیست که خودتان دارید. این برنامه دکوراسیون داخلی برای استفاده رایگان است اما باید وجود تبلیغات در آن را تحمل کنید.

Houzz - Home Design & Remodel

Houzz - Home Design & Remodel

سازنده: .Houzz Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 163 / 42 مگابایت زبان:

homify

برنامه دکوراسیون

homify را به عنوان یک برنامه دکوراسیون داخلی تازه‌وارد، اما بسیار خوب و باکیفیت می‌شناسند. هومیفای یک منبع ایده خوب برای پروژه‌های دکوراسیون داخلی به شمار می‌آید. در این اپلیکیشن می‌توانید در میان بیش از 1.5 میلیون تصویر دکوراسیون داخلی بگردید و از این تصاویر برای پرورش ایده‌های خودتان استفاده کنید.

تصاویر دکوراسیون داخلی قابل ذخیره شدن هستند و ضمنا در یک بخش ویژه، امکان دیدن ترندهای جدید را هم خواهید داشت. یک ویژگی بسیار جالب اپلیکیشن (که متأسفانه در کشور ما کاربرد ندارد) امکان معرفی و پیشنهاد متخصصان دکوراسیون داخلی نزدیک به شماست که پروژهایتان را انجام بدهند.

اپلیکیشن homify کاملا رایگان است و خوشبختانه هیچ گونه پرداخت درون‌برنامه‌ای هم ندارد.

homify - home design

homify - home design

سازنده: Homify GmbH قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 78 / 12 مگابایت زبان:

Pinterest

برنامه دکوراسیون

نیازی به معرفی ندارد. پینترست عظیم‌ترین پلتفرم اشتراک‌گذاری «ایده» در دنیاست و طبیعیست که بخش قابل توجهی از این ایده‌ها به دکوراسیون داخلی اختصاص یافته باشد. اگر کاربر پینترست باشید، فقط کافیست عبارت Interior Design یا Home Design را سرچ کنید تا میلیون‌ها نتیجه جلویتان سرازیر شود.

ایده‌های طراحی اتاق خواب، آشپزخانه، پذیرایی، سرویس بهداشتی و حمام، ایده‌های کاشی‌کاری، کف‌سازی، چیدمان مبل و صندلی، نورپردازی و هر چیز دیگری که به دکوراسیون داخلی مربوط باشد را در پینترست خواهید یافت.

بهترین نکته در مورد پینترست حالت شبکه اجتماعی بودنش است که امکان تعامل با افراد متخصص و خوش‌سلیقه در طراحی داخلی را برایتان فراهم می‌کند.

Pinterest

Pinterest

سازنده: Pinterest قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 202 / 32 مگابایت زبان:

Planner 5D

برنامه دکوراسیون

این برنامه دکوراسیون داخلی مخصوص حرفه‌ای هاست و توسط حرفه‌ای ها هم طراحی شده. Planner 5D به شما اجازه می‌دهد که در ابتدا، نقشه خانه‌تان را به شکل دو بعدی و سه بعدی طراحی کنید و سپس وسایل را دانه دانه در آن بچینید.

کار با Planner 5D نسبت به طراحی از صفر در نرم‌افزارهایی مثل اتوکد آسان‌تر است و خروجی‌های بسیار دقیقی تحویلتان می‌دهد. اپلیکیشن برای کار وابسته به اینترنت نیست و اگر در آن حساب کاربری بسازید، می‌توانید طرح‌هایتان را در پلتفرم‌های مختلف همگام‌سازی کنید.

عملکرد اپلیکیشن Planner 5D روی موبایل اگرچه بد نیست، اما بهترین نتیجه را زمانی می‌گیرید که روی یک تبلت صفحه بزرگ از آن استفاده کنید. Planner 5D تا مدتی برای استفاده رایگان است اما از آن به بعد باید برای هر ماه استفاده 3 دلار بپردازید.

Planner 5D - Interior Design

Planner 5D - Interior Design

سازنده: Planner5D, UAB قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 668 / 99 مگابایت زبان:

سه کنج

برنامه دکوراسیون

و بالاخره به اپلیکیشن ایرانی این فهرست می‌رسیم؛ سه کنج که خود را شبکه‌ اجتماعی طراحی داخلی و دکوراسیون معرفی می‌کند. این محصول ایرانی که Houzz را الگوی خود قرار داده، به شما اجازه می‌دهد که از محیط داخلی خود عکس گرفته و آن را با مدل‌های سه‌بعدی از برندهای داخل کشور پر کنید.

اما نکته خوب اینجاست که مدل‌های سه‌بعدی سه کنج همگی در ایران قابل دسترسند. به این معنا که می‌توانید از طریق تماس تلفنی، آن‌ها را به سه کنج سفارش بدهید که برایتان به درب منزل بفرستند.

اگر چه سه کنج از نظر کیفی با نمونه‌های خارجی فاصله دارد، اما در میان اپلیکیشن‌های ایرانی جدی‌ترین محصولی است که در حوزه دکوراسیون داخلی منتشر شده و طی یکی دو سالی که از عرضه‌اش گذشته پیشرفت خوب و قابل قبولی داشته است.

سه کنج؛ طراحی خانه و دکوراسیون

سه کنج؛ طراحی خانه و دکوراسیون

سازنده: سه کنج قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 21 / 23 مگابایت زبان:

شما چه اپلیکیشن‌ها یا پلتفرم‌های دیگری را برای دکوراسیون داخلی خانه و محل کار پیشنهاد می‌کنید؟ آیا تا حالا از آن‌ها استفاده کرده‌اید و در صورت استفاده، چقدر آن‌ها را مفید می‌دانید؟ حتما نظرات ارزشمندتان را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • linkin park
    linkin park | ۱۴ آبان ۱۳۹۹

    بازی The sims هم عالیه برای طراحی...

  • محسن
    محسن | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    سلام دوستان بنده 22 سالمه و میخوام تو کار طراحی دکوراسیون برم خیلی علاقه دارم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم پیش کی برم به عنوان کاراموزم کار میکنم فقط میخوام اوستا کار شم . تو تهران زندگی میکنم این شمارمه 09102192184 خواهشا هر کسی اشنایی داره تو طراحی دکوراسیون به شمارم زنگ بزنه یا اس بده من خودم بهش زنگ میزنم بنده واقعا به این شغل علاقه دارم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی