ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

صرافی Exmo هک شد؛ سرقت ۱۰.۵ میلیون دلار پول دیجیتال

صرافی رمزارز Exmo هک شد و برآوردهای اولیه نشان می‌دهند که بیش از ۱۰ میلیون دلار از کیف پول‌های داغ سرقت شده است. پلتفرم تبادل پول دیجیتال Exmo اعلام کرد که در تاریخ ۲۱ دسامبر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

صرافی رمزارز Exmo هک شد و برآوردهای اولیه نشان می‌دهند که بیش از ۱۰ میلیون دلار از کیف پول‌های داغ سرقت شده است.

پلتفرم تبادل پول دیجیتال Exmo اعلام کرد که در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۰ (دوشنبه اول دی) قربانی هک شده و مقادیر زیادی BTC, XRP, ZEC, USDT, ETC و ETH از دست داده است. این پلتفرم می‌افزاید تیم‌های نظارت کننده بر کیف پول‌های داغ متوجه برداشت‌های مشکوک در روز مذکور شده‌اند.

Exmo با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «کیف پول‌های هک شده نزدیک به ۵ درصد از کل دارایی‌ها را تشکیل می‌دهند. تأکید می‌کنیم که تمام دارایی‌های کیف پول‌های سرد در امان مانده‌اند. از همه مهم‌تر می‌خواهیم به شما اطمینان دهیم که اگر هر کدام از کاربران در این حادثه زیان دیده‌اند ما به طور کامل آن را پوشش خواهیم داد.»

برخی تحلیلگران دنیای رمزارز میزان خسارت وارد شده به صرافی Exmo را حدود ۱۰.۵ میلیون دلار تخمین زده‌اند. این پلتفرم لیستی از آدرس‌های رمزارز مرتبط به برداشت‌های مشکوک را در وبلاگ خود منتشر کرده و از سرویس‌های ارز دیجیتال و صرافی‌ها خواسته تا آن‌ها را مسدود کنند.

آنطور که در ادامه گزارش آمده، حدود ۴۳ میلیون دلار از حجم تبادل رمزارزها در ۲۴ ساعت به پلتفرم Exmo تعلق دارد و مدیران آن مدعی داشتن ۱.۶ میلیون کاربر ثبت شده و حدود ۵۰ هزار تبادل کننده در روز هستند. این صرافی اضافه می‌کند که در حال بررسی حادثه است و لیست آدرس‌های متخلف را بروز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی