ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای تصاویر و مشخصات وان پلاس ۹ از سازگاری با شارژ بی‌سیم خبر می‌دهد

با وجودی که هنوز چند ماهی تا زمان رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری وان پلاس 9 فاصله داریم؛ آخرین خبرهای فاش شده از احتمال رونمایی  وان پلاس 9 با قابلیت پشتیبانی از شارژر سریع می‌دهد. ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۵ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۳

با وجودی که هنوز چند ماهی تا زمان رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری وان پلاس 9 فاصله داریم؛ آخرین خبرهای فاش شده از احتمال رونمایی  وان پلاس 9 با قابلیت پشتیبانی از شارژر سریع می‌دهد. همچنین به نظر می‌رسد نسخه لایت این سری با چیپست اسنپدراگون 865 به بازار عرضه شود.

اطلاعات منتشر شده از طریق یکی از منابع ناشناس ولی آگاه نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند سری وان پلاس 9 در سه نسخه شامل وان پلاس 9، وان پلاس 9 پرو و درنهایت وان پلاس 9 لایت به بازار عرضه خواهند شد.

براساس اطلاعات همین منبع، وان پلاس 9 لایت احتمالا با چیپست اسنپدراگون 865 کوالکام معرفی خواهد شد تا بتواند با قیمت متفاوتی در دسترس کاربران قرار گیرد. این در حالی است که انتظار می‌رود وان پلاس 9 و نسخه پرو با چیپست پرچمدار 2021 یعنی اسنپدراگون 888 رونمایی شوند.

اگر این شایعه صحت داشته باشد، شاهد عرضه گوشی‌های وان پلاس با محدوده قیمت متفاوتی در بازار خواهیم بود. وان پلاس نورد با بهره‌مندی از اسنپدراگون 765 با قیمت حدود 500 دلار و وان پلاس 8 با قیمت 699 دلار و وان پلاس 8T با قیمت پایه 749 دلار به بازار عرضه شده‌اند.

اگر فرض کنیم قیمت وان پلاس 9 از وان پلاس 8T گرانتر باشد، احتمالا این گوشی هوشمند با قیمت پایه در حدود 799 دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در این صورت قیمت وان پلاس 9 لایت در محدوده قیمت بین وان پلاس نورد و وان پلاس 8T و در حدود 649 دلار به فروش خواهد رسید.

از سوی دیگر براساس گزارش منتشر شده است سوی وب‌سایت 91mobiles، وان پلاس 9 نخستین گوشی هوشمند غیر پرو این شرکت است که از شارژر بی‌سیم 30 وات پشتیبانی می‌کند. در نظر داشته باشید که وان پلاس 8 پرو با شارژر بی‌سیم 30 واتی معرفی شد.

براساس تصویر فاش شده منتسب به گوشی‌های این سری، به نظر می‌رسد هر دو نسخه وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کنند.

هیچ‌یک از لوازم جانبی فعلی وان پلاس از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کنند. پیشتر نیز گفته شده بود که وان پلاس 9 با باتری 4500 میلی ‌آمپرساعتی 65 واتی سیم‌دار مشابه وان پلاس 8T به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی