ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دختر ولادیمیر پوتین در حال توسعه نسخه روسی تیک تاک است

تیک تاک محبوبیت بالایی در جهان دارد و همین موضوع توجه توسعه‌دهندگان در کشورهای مختلف مانند روسیه را در پی داشته. در آینده باید منتظر عرضه نسخه روسی تیک تاک باشیم که در توسعه آن بنیاد ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۶ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

تیک تاک محبوبیت بالایی در جهان دارد و همین موضوع توجه توسعه‌دهندگان در کشورهای مختلف مانند روسیه را در پی داشته. در آینده باید منتظر عرضه نسخه روسی تیک تاک باشیم که در توسعه آن بنیاد تحت مدیریت دختر ولادیمیر پوتین هم نقش دارد.

تیک تاک هنوز با استقبال بالایی از سوی کاربران مواجه می‌شود و همچنین درآمد مناسبی دارد. همین استقبال باعث شده توسعه‌دهندگان از آن ایده بگیرند و به دنبال ارائه برنامه‌های مشابه آن باشند. جدیدترین تلاش در این زمینه مربوط به نسخه روسی تیک تاک می‌شود.

طبق گزارشی‌های اخیر، این کشور برای ارائه چنین اپلیکیشنی برنامه‌ریزی کرده است. یکی از رسانه‌های برتر روسیه که توسط غول انرژی دولتی این کشور یعنی «گازپروم» مدیریت می‌شود، یک اپ برای اشتراک ویدیوهای کوتاه ارائه خواهد کرد.

نحوه عملکرد و همچنین ویژگی‌های این برنامه مشابه با تیک تاک خواهد بود. علاوه بر گازپروم، یک سازمان روسی به نام بنیاد «Innopraktika» هم در توسعه این اپ روسی نقش خواهد داشت. یکی از موارد جالب، مدیریت این بنیاد به وسیله دختر ولادیمیر پوتین به نام «کاترینا تیخونوا» است.

نسخه روسی تیک تاک

طبق گفته مدیرعامل گازپروم به نام «الکساندر ژاروف»، توسعه نسخه روسی تیک تاک به خوبی پیش می‌رود. ژاروف همچنین مشارکت بنیاد Innopraktika در توسعه این اپ را تایید کرده. گازپروم یک سرویس به نام «Ya Molodets» را خریداری کرده و از پروژه نرم افزاری آن برای سرعت بخشیدن به توسعه سرویس جدید اشتراک ویدیو خود استفاده می‌کند.

ژاروف از انتشار رسمی نسخه روسی تیک تاک تا دو سال آینده خبر داده و این برنامه همانند تیک تاک از ویدیوهای کوتاه به صورت عمودی پشتیبانی خواهد کرد. در حالی که به تازگی خبر مربوط به این برنامه منتشر شده، مدیرعامل گازپروم به توسعه آن از مدت‌ها قبل اشاره کرده است.

توسعه این برنامه از یکسال پیش آغاز شده و توسعه‌‌دهندگان در حال مدرن‌سازی و افزودن ابزارها به آن هستند. باید منتظر ماند و دید تا دو سال آینده برنامه‌ای مشابه با تیک تاک هنوز مورد استقبال کاربران قرار می‌گیرد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۷ دی ۱۳۹۹

    چقدر هم بیریخته دخترش

  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۶ دی ۱۳۹۹

    روس ها هم اقازاده بازی دارن???

  • Reza12022
    Reza12022 | ۶ دی ۱۳۹۹

    عالییییی

مطالب پیشنهادی