ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندر شیائومی می ۱۱ پرو: طراحی متفاوت دوربین و زوم ۱۲۰ برابری

شیائومی سال ۲۰۲۰ را با معرفی گوشی می ۱۱ به پایان رساند و حالا بازار شایعات درباره نسخه پرو آن داغ است. اخیرا رندری از شیائومی می ۱۱ پرو منتشر شده که پنل پشتی آن ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

شیائومی سال ۲۰۲۰ را با معرفی گوشی می ۱۱ به پایان رساند و حالا بازار شایعات درباره نسخه پرو آن داغ است. اخیرا رندری از شیائومی می ۱۱ پرو منتشر شده که پنل پشتی آن را به نمایش می‌گذارد.

شیائومی از چندین سال پیش نسخه پرو پرچمدارهای خود را وارد بازار کرده، بنابراین باید منتظر عرضه نسخه پرو گوشی می ۱۱ هم باشیم. شنیده‌ها از معرفی این گوشی هوشمند در اواسط ماه فوریه یعنی کمتر از دو دیگر حکایت دارند و حالا رندری از آن منتشر شده است.

در این رندر پنل پشتی پرچمدار آینده شیائومی به چشم می‌خورد که از تفاوت طراحی دوربین نسبت به نسخه استاندارد خبر می‌دهد. شیائومی می ۱۱ پرو ظاهرا از دوربین اصلی چهارگانه بهره می‌برد و قابلیت زوم ۱۲۰ برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شیائومی می ۱۱ پرو

این اولین باری نیست که با چنین قابلیتی در یک گوشی شیائومی مواجه می‌شویم و گوشی می ۱۰ اولترا هم قادر به زوم ۱۲۰ برابری است. انتظار می‌رود سنسور اصلی دوربین این گوشی هوشمند مانند می ۱۱، ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد و از یک دوربین اولترا واید هم بهره ببرد.

در حالی که در این رندر پنل جلویی شیائومی می ۱۱ پرو به چشم نمی‌خورد، به احتمال زیاد دارای طراحی و مشخصات یکسان با نسخه استاندارد باشد. گوشی می ۱۱ به نمایشگر ۶.۸۱ اینچی با رزولوشن +QHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز شده و درون آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد.

نمایشگر می ۱۱ در بررسی «دیسپلی‌میت» موفق به کسب امتیاز +A شده که از کیفیت بالای آن حکایت دارد، بنابراین استفاده از آن در نسخه پرو چندان تعجب‌برانگیز نخواهد بود.

با وجود هزینه یکسان ساخت گوشی می ۱۱ و آیفون ۱۲، شیائومی برای پرچمدار جدید خود قیمت پایه ۶۱۲ دلار را درنظر گرفته و در فروش اولیه با استقبال مناسبی از سوی خریداران مواجه شده که البته کمتر از ۶ درصد سفارشات مربوط به نسخه بدون شارژر می‌شود. در صورتی که اختلاف قیمت زیادی میان نسخه استاندارد و پرو وجود نداشته باشد، به احتمال زیاد می ۱۱ پرو هم فروش بالایی را تجربه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • amir.m.2080
    amir.m.2080 | ۱ بهمن ۱۳۹۹

    خیلی ایده ی بدی که شارژر از کارتون حذف بشه

  • dariush eghbali
    dariush eghbali | ۱۴ دی ۱۳۹۹

    باسلام ،مطلب شمادرموردمی ۱۱پرو است،بعددرآخرمیگیدهزینه ساخت می ۱۱ باآیفون۱۲برابراست؟؟چه ربطی داره به موضوع شما؟؟یعنی هزینه ساخت نی۱۱فقط باآیفون۱۲یکیه؟؟نه باگوشی ازبرنددیگه؟؟چرامیخوایدآیفونوبکوبید؟؟

  • dariush eghbali
    dariush eghbali | ۱۴ دی ۱۳۹۹

    بحث شمادرباره می۱۱پرومیباشد،،بعداومدیدمیگیدقیمت ساخت می ۱۱وآیفون ۱۲یکسانه،؟؟چه ربطی به موضوع داره؟؟چرامیخوایدآیفونوبکوبید؟؟یعنی قیمت ساخت می ۱۱فقط باآیفون ۱۲یکسانه؟؟نه باگوشی بابرنددیگه ای؟؟

    • Ahmad.Eskati
      Ahmad.Eskati | ۱۶ دی ۱۳۹۹

      دوست عزیز اتفاق خاصی نیوفتاد...
      بحث قیمت تمام شده خیلی خـــوبه و بنظـرم بابـد داخل تمـام خبـرای دیجیاتـو بهش اشاره کرد که اپـل چه کـلاه گشـادی سر طـرفداراش میذاره که چشـم بسته واسه امـکانات کمـتر پـول بسیـار بسیـار بسیـار بیشتـری واسش میدن...
      احتـمالا اون اخـتلاف فاحـش تو قیـمت بخاطر سیـب گنـدیده ی اپـل هستش ??

  • Elyas
    Elyas | ۱۴ دی ۱۳۹۹

    خیلی قشنگه

مطالب پیشنهادی