ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و اطلاعات جدیدی از ردیاب «گلکسی اسمارت تگ» منتشر شد

ردیاب جدید و هوشمند اشیا سامسونگ با نام «گلکسی اسمارت تگ» که هنوز رسماً معرفی نشده، موفق به دریافت تاییدیه «NCC» شد. در مستندات مربوطه، به نام دقیق ردیاب و طراحی آن اشاره شده است. وب‌‌سایت ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۵ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۴۵

ردیاب جدید و هوشمند اشیا سامسونگ با نام «گلکسی اسمارت تگ» که هنوز رسماً معرفی نشده، موفق به دریافت تاییدیه «NCC» شد. در مستندات مربوطه، به نام دقیق ردیاب و طراحی آن اشاره شده است. وب‌‌سایت «91mobiles» نیز تصاویری زنده از محصول جدید کره‌ای‌ها به اشتراک گذاشته است که طراحی متفاوت آن را با ردیاب‌های تایل به خوبی نشان می‌دهد.

ردیاب گلکسی اسمارت تگ از طراحی مربع‌شکل با لبه‌های دارای انحنا بهره می‌برد. در نزدیکی یکی از گوشه‌های ردیاب، سوراخی تعبیه شده که احتمالا محل عبور بند یا حلقه مخصوص ردیاب خواهد بود. با توجه به تصاویر منتشر شده، ظاهرا گلکسی اسمارت تگ ضخامت بیشتری نسبت به ردیاب‌های تایل دارد و در نتیجه ممکن است برای قرار گرفتن در برخی محل‌ها مخصوصا در کیف پول، ابعاد مناسبی نداشته باشد.

آنچه مسلم است و در تصاویر نیز دیده می‌شود،‌ طراحی ردیاب جدید در مقایسه با ردیاب‌های تایل، تغییر کرده است. هرچند اطلاعات زیادی در مورد مشخصات آن هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است؛ اما با توجه به اطلاعات فاش شده و غیر رسمی،‌ به نظر می‌رسد سامسونگ گلکسی اسمارت تگ با بلوتوث 5.1 کار می‌کند و قابلیت همگام سازی با اپلیکیشن «SmartThings» را دارد.

اوایل دی‌ماه «ایشان آرگاوال» یکی از منابع قابل اعتماد دنیای فناوری در توییتی اعلام کرد که تصاویری به اپلیکیشن «SmartThings» اضافه شده است که احتمالا مربوط به ردیاب جدید سامسونگ است. اواخر آذرماه نیز، گلکسی اسمارت تگ با شماره مدل «EI-T5300» از کشور اندونزی تاییدیه‌ای دریافت کرد. طراحی و برخی مشخصات آن در یکی از وب‌سایت‌های ارائه مجوز به محصولات برقی در کره جنوبی قرار گرفت.

از سوی دیگر، پس از مدت‌ها انتظار، تاریخ رویداد آنپکد سامسونگ نیز به صورت رسمی مشخص شد. انتظار می‌رود پرچمداران گلکسی S21 در رویداد رونمایی 25 دی‌ماه کره‌ای‌ها معرفی شوند؛ ‌‌اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در کنار گوشی‌های هوشمند جدید خود، لوازم جانبی دیگری از جمله ردیاب گلکسی اسمارت تگ را نیز معرفی کند. احتمالا گلکسی اسمارت تگ با قیمت 18 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی