ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیرعامل دیجی‌پی: «لندتک» باعث رشد کسب‌وکارهای اینترنتی می‌شود

مدیرعامل دیجی‌پی «لندتک» را شوالیه‌ی حوزه فین‌تک معرفی کرد که باید نقش بیشتری در اکوسیستم اقتصادی کشور بازی کند. به گفته «هومن امینی» لند‌تک قدرت خرید مردم را بالاتر می‌برد و به آنها این امکان ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۰

مدیرعامل دیجی‌پی «لندتک» را شوالیه‌ی حوزه فین‌تک معرفی کرد که باید نقش بیشتری در اکوسیستم اقتصادی کشور بازی کند. به گفته «هومن امینی» لند‌تک قدرت خرید مردم را بالاتر می‌برد و به آنها این امکان را می‌دهد تا کسب و کار خرد اینترنتی خود را راه‌اندازی کنند.

«هومن امینی» در فیناپ چهاردهم با ذکر این موضوع که لندتک می‌تواند هم قدرت خرید مردم را بالاتر ببرد و هم به افرادی که قصد دارند یک کسب و کار خرد راه بیندازند کمک کند، این فناوری را شوالیه حوزه فین‌تک نامید و گفت باید توجه بیشتری باید به آن داشت. او اعلام کرد برای به ثمر رسیدن لندتک و رشد آن باید مراحلی نظیر «داشتن امتیاز اعتباری»، «شناخت مشتری» و «اعتماد بیشتر به اعتبار خرد» را طی کرد.

او با ذکر این نکته که دیجی پی مسیری متمایز نسبت به سایر اپلیکیشن‌های پرداختی را طی می‌کند و قصد دارد همین مسیر را در آینده خود نیز ادامه دهد با مقایسه دیجی‌پی با یکی از بزرگترین بازیگران و رقبای خود در دنیای اپلیکیشن‌های این حوزه گفت که دیجی‌پی در سمت اسپندینگ (نیاز مشتری) حرکت می‌کند، آپ در سمت تراکنش و پول: «اگر رفتار کاربران را یاد بگیریم، می‌توانیم ارزش افزوده‌ بیشتری برایشان خلق کنیم. در نسخه‌ جدید رابط کاربری دیجی‌پی، مشتری سرویس‌های مورد نظر خودش را در صفحه اصلی برنامه قرار می‌دهد و اپلیکیشن خودش را شخصی‌سازی میکند.»

او تاکید کرد که آنها در دوران کرونا با چالش‌های زیادی روبرو شده‌اند و در همین ایام سعی کردند که رفتار و انتخاب کاربر را بیشتر از همیشه مورد اهمیت واقع دهند: «هدف ما شناساندن و آوردن سیستم های انلاین به زندگی مردم است. اگر ما به بزرگ شدن حوزه دیجیتال کمک کنیم، به همه کمک کرده ایم.»

امینی با اشاره به نقش پر اهمیت زنان در رشد تجارت الکترونیکی گفت در دوران کرونا بیش از ۷۰٪ خریدهای اینترنتی از طریق بانوان انجام شد. گفتنیست پیش‌تر گزارش‌های دیگری نیز بر سهم عمده زنان در خرید اینترنتی تاکید داشتند. امینی نیز باور دارد که در تمام دنیا بانوان یکی از مهم‌ترین امیدهای تحقق لندتک هستند.

مدیرعامل دیجی پی لِندتک را به عنوان مسیری عادلانه برای دریافت وام معرفی کرد که دشواری‌ها و چالش‌های دریافت وام سنتی را نیز با خود به همراه ندارد: «مردم از لندتک به عنوان سرمایه‌ای برای راه‌اندازی کسب و کار خرد خود استفاده می‌کنند تا بتوانند وارد حوزه تجارت الکترونیکی شوند. این نشان می‌دهد که لندتک می‌تواند به رشد تجارت الکترونیکی در کشور نیز کمک کند و سهم اندک این حوزه از بازار کل کشور را بیشتر سازد.»

امینی باور دارد در مسیر لندتک باید با مشتریان همراه شد و آنها را در مسیر این فناوری پویاتر ساخت: «همراهی افراد در اعتبارسنجی خود، منجر به پیشروی سریع‌تر فرآیند دریافت وام خواهد ‌بود و آن را ساده‌تر از گذشته خواهد ساخت.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FARDIN
    FARDIN | ۲۱ دی ۱۳۹۹

    برو بابا گمشو مسخرە کردین دو ماه پنج تومن مارو گرفتن هیچی نمیدن میگن سامانە درحال بروزرسانیە

مطالب پیشنهادی