ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چهارمین رویداد توان تک برگزار خواهد شد

چهارمین رویداد توان تک (Tavan Tech) به همت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، با هدف معرفی سرویس‌های نوین خدمات دهندگان به جامعه افراد دارای معلولیت و توان یابان برگزار خواهد شد. توان تک رویدادی استارت آپی ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۰

چهارمین رویداد توان تک (Tavan Tech) به همت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد، با هدف معرفی سرویس‌های نوین خدمات دهندگان به جامعه افراد دارای معلولیت و توان یابان برگزار خواهد شد.

توان تک رویدادی استارت آپی در حوزه معلولیت است که در سال­ جاری چهارمین دوره آن با مشارکت مرکز آموزش علمی کاربردی رعد و همکاری الکام استارز به منظور حضور استارت آپ‌های خدمات دهنده به افراد دارای معلولیت از تاریخ ۲۹ دی‌ماه تا ۲ بهمن‌ماه به‌ صورت مجازی برگزار خواهد شد.

توان تک در حمایت از استارت آپ‌های حوزه معلولیت شرایطی فراهم کرده تا فعالان حوزه معلولیت بتوانند خدمات ویژه‌ای از قبیل ثبت‌نام در الکام‌پیچ، آوردگاه سرمایه و پاویون شتاب دریافت نمایند.

ناگفته نماند متقاضیان پس از ثبت‌نام در سایت توان تک شرایط حضور در الکام استارز را دریافت خواهند کرد.

مطابق آخرین آمار ۱۱ درصد از جمعیت کشور ما را افراد معلول تشکیل می‌دهند؛ قشری که با درخشش در ورزش و صد البته استارتاپ‌ها ثابت کرده‌اند که بر خلاف دیدگاه عمومی ابدا انسان‌هایی منزوی نیستند و در تمام عرصه‌ها می‌توانند حضوری پویا و فعال در جامعه داشته باشند و سلسله رویدادهای توان‌تک در همین راستا برگزار می‌شود تا پویایی این قشر از جامعه بیش از پیش به تصویر کشیده شود.

شما می‌توانید گزارش دیجیاتو از رویدادهای قبلی توان تک را در این لینک و این لینک بخوانید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی