ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ احتمالا به زودی از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی موبایل رونمایی می‌کند

به گزارش یکی از افراد آگاه صنعت تکنولوژی، سامسونگ می‌خواهد سال ۲۰۲۱ از چندین سنسور دوربین ISOCELL رونمایی کند که احتمالاً یکی از آنها ۲۰۰ مگاپیکسلی بوده و به زودی معرفی خواهد شد. شایعه ساخت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

به گزارش یکی از افراد آگاه صنعت تکنولوژی، سامسونگ می‌خواهد سال ۲۰۲۱ از چندین سنسور دوربین ISOCELL رونمایی کند که احتمالاً یکی از آنها ۲۰۰ مگاپیکسلی بوده و به زودی معرفی خواهد شد.

شایعه ساخت سنسور ۶۰۰ مگاپیکسلی موبایل توسط سامسونگ از اوایل سال ۲۰۲۰ مطرح شده است و با اینکه هنوز تا عرضه چنین سنسوری فاصله زیادی داریم، سازنده کره‌ای می‌خواهد با رونمایی از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی جهش بزرگی برای دوربین موبایل‌ها رقم بزند.

بر اساس گزارش یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی با نام مستعار Ice Universe سامسونگ سال جاری میلادی از چندین سنسور ISOCELL با فناوری‌های نوآورانه رونمایی می‌کند که یکی از آنها سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی است و به زودی معرفی خواهد شد.

متأسفانه افشاگر یاد شده به جزئیات دیگری از این سنسور از جمله ابعاد پیکسل، سایز سنسور و غیره اشاره‌ای نکرده است. البته آوریل سال گذشته میلادی گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد سامسونگ سرگرم ساخت سنسور ۲۵۰ مگاپیکسلی با قطر ۱ اینچ است که نسبت به بزرگ‌ترین سنسور کنونی این شرکت (۱۰۸ مگاپیکسلی ۱/۳۳ اینچی) به طور قابل ملاحظه‌ای بزرگتر شده است. البته از آنجا که دوربین جدید ۲۰۰ مگاپیکسلی است پیش بینی می‌شود سایز سنسور آن احتمالاً کمتر از ۱ اینچ باشد.

سامسونگ در گذشته گام‌های بزرگی در مسیر افزایش ابعاد و رزولوشن حسگرهای دوربین موبایل برداشته و از سنسورهای ۶۴ و ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی کرده است. «یونگین پارک» (Yongin Park)، مدیر‌ بخش سنسور و کسب و کار LSI سامسونگ آوریل ۲۰۲۰ از برنامه‌های این شرکت برای ساخت سنسور ۶۰۰ مگاپیکسلی خبر داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی