ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طرح جدید سامسونگ موبایل‌های قدیمی گلکسی را به لوازم IoT تبدیل می‌کند

سامسونگ از گسترش برنامه استفاده مجدد از گوشی‌های قدیمی گلکسی موسوم به Galaxy Upcycling خبر داد که امکان تبدیل آنها به لوازم اینترنت اشیا را فراهم می‌کند. سامسونگ چند سال قبل طرحی به نام Galaxy ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۹:۲۳

سامسونگ از گسترش برنامه استفاده مجدد از گوشی‌های قدیمی گلکسی موسوم به Galaxy Upcycling خبر داد که امکان تبدیل آنها به لوازم اینترنت اشیا را فراهم می‌کند.

سامسونگ چند سال قبل طرحی به نام Galaxy Upcycling را برای استفاده مجدد از موبایل‌های قدیمی سری گلکسی معرفی کرد. از این طرح مدت‌ها خبری نبود اما حالا سازنده کره‌ای در نمایشگاه CES 2021 از تکامل این برنامه خبر داده که استفاده مجدد از موبایل‌های قدیمی این شرکت در دیوایس‌های خانه هوشمند را امکان پذیر می‌کند.

سامسونگ قرار است یک بروزرسانی نرم افزاری برای موبایل‌های قدیمی خود منتشر کند که کاربر با نصب آن قابلیت‌های جدید موبایل قدیمی را فعال می‌کند. برای مثال به گفته سازنده کره‌ای می‌توان از موبایل قدیمی برای نظارت بر کودک استفاده کرد و گریه‌ها و صداهای او را از طریق نوتیفیکیشن به والدین ارسال کرد. مثالی دیگر استفاده از موبایل قدیمی برای تشخیص تغییرات در نور اتاق و روشن و خاموش کردن خودکار چراغ هاست. مثلاً اگر صاحبخانه در منزل حضور نداشته باشد اما حیوان خانگی او در خانه باشد، چراغ‌ها با تاریک شدن هوا به طور اتوماتیک روشن خواهند شد.

سامسونگ همچنین به منظور کمک به حفاظت از محیط زیست اعلام کرد که در سال ۲۰۲۱ بسته‌بندی دوستدار محیط زیست را به محصولات دیگر خود از جمله تلویزیون‌های QLED, UHD، مانیتور و محصولات صوتی گسترش می‌دهد. سامسونگ در تلاش است تا محصولات خود را با سازگاری بیشتری با محیط زیست تولید کند. این شرکت چند روز قبل از ریموت کنترل خورشیدی برای تلویزیون‌های جدید خود رونمایی کرد که قسمت‌هایی از آن از پلاستیک بازیافتی ساخته شده و به کمک نور خورشید یا نور مصنوعی قابلیت شارژ داشته و تولید ضایعات مضر باتری را کاهش می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی