ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

این قلاده هوشمند صدا و زبان بدن سگ را ترجمه می‌کند

شرکت Petpuls قلاده هوشمندی ساخته که صدا و زبان بدن سگ را ترجمه کرده و حالت‌های هیجانی او را تشخیص می‌دهد. قلاده مورد بحث از فناوری تشخیص صدا برای شناسایی و ردیابی پنج وضعیت عاطفی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۲ دی ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

شرکت Petpuls قلاده هوشمندی ساخته که صدا و زبان بدن سگ را ترجمه کرده و حالت‌های هیجانی او را تشخیص می‌دهد.

قلاده مورد بحث از فناوری تشخیص صدا برای شناسایی و ردیابی پنج وضعیت عاطفی استفاده می‌کند. این محصول زیر و بمی و لحن واق واق سگ را تحلیل کرده و صاحب را از وضعیت عاطفی مثل خوشحال، مضطرب، عصبانی، ناراحت یا آرام باخبر می‌کند.

Petpuls به قلاده وصل شده و پس از جفت شدن با اپلیکیشن iOS یا اندروید از طریق وای‌فای صداهای سگ را ترجمه می‌کند. این محصول علاوه بر پایش حالات هیجانی به کمک شتاب‌سنج فعالیت‌های سگ را ردیابی کرده و به صاحب در مدیریت رژیم غذایی کمک می‌کند. برد این قلاده ۱۵ فوت (حدود ۴.۵ متر) است و پس از وارد شدن موبایل به محدوده به طور خودکار با آن جفت می‌شود.

قلاده مورد بحث میزان استراحت سگ را نیز پایش می‌کند. سگ‌ها به طور میانگین روزانه ۱۴ ساعت خوابیده و کمتر از یک ساعت واق واق می‌کنند. خواب تأثیر به سزایی در سلامت سگ دارد بنابراین اندازه گیری آن و پاسخگویی به نیازهای او با ترجمه صداها می‌توان مراقبت از این حیوان چهارپا را ارتقا داد.

الگوریتم هوش مصنوعی این قلاده توانایی تشخیص خلق و خو را داشته و از بانک صدا شامل بیش از ۱۰ هزار صدای واق واق از بالغ بر ۵۰ نژاد برای ترجمه صداها کمک می‌گیرد. تحقیق و آزمایش در مورد هوش مصنوعی این قلاده توسط دانشگاه ملی سئول انجام شده و به گفته سازنده حالات هیجانی سگ را با دقت بیش از ۸۰ درصد تشخیص می‌دهد.

Petpuls از گواهی IP54 برخوردار است و بنابراین تا حدی در برابر پاشیده شدن قطرات آب مقاومت کرده و با یکبار شارژ بین ۸ تا ۱۰ ساعت کار می‌کند. این محصول در سایز کوچک با قیمت ۹۹ دلار و در سایز بزرگ با قیمت ۱۰۸ دلار از سایت سازنده قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۳ دی ۱۳۹۹

    کاش زبان بچه ها رو تشخیص میداد که لازم نباشه بچه گریه کنه

  • KaKa
    KaKa | ۲۳ دی ۱۳۹۹

    اینقدر پیشرفت نکنین لعنتیا

  • محمد جواد
    محمد جواد | ۲۳ دی ۱۳۹۹

    up?

مطالب پیشنهادی