ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تغییرات مدیریتی حکایت از آغاز یک پروژه محرمانه در اپل دارد

«دن ریچیو»، مدیر ارشد واحد سخت افزار اپل که نقش حیاتی و کلیدی در توسعه محصولات این شرکت بر عهده دارد، در پروژه محرمانه جدیدی مشغول فعالیت خواهد شد. اپل اعلام نکرد این پروژه چیست ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

«دن ریچیو»، مدیر ارشد واحد سخت افزار اپل که نقش حیاتی و کلیدی در توسعه محصولات این شرکت بر عهده دارد، در پروژه محرمانه جدیدی مشغول فعالیت خواهد شد. اپل اعلام نکرد این پروژه چیست اما به نظر می‌رسد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چون اپل اکنون یکی از کلیدی‌ترین مدیران خود را برای کار روی آن انتخاب کرده است.

هنوز مشخص نیست دن ریچیو قرار است روی کدام پروژه اپل مشغول فعالیت شود. ممکن است پروژه جدید ارتباطی با فعالیت‌های اپل در زمینه واقعیت مجازی و واقعیت افزوده یا ماشین الکتریکی اپل داشته باشد.

دن ریچیو در سال ۱۹۹۸ به اپل پیوست تا مدیریت و راهبرد تیم طراحی محصولات این شرکت را برعهده بگیرد. در سال ۲۰۱۰ با عنوان مدیر واحد مهندسی سخت افزار آیپد به کار خود در این شرکت ادامه داد و از سال ۲۰۱۲ به بعد، به عنوان مدیر ارشد واحد مهندسی سخت افزار اپل نقش برجسته و حساسی را در اپل برعهده داشت.

هنوز مشخص نیست دن ریچیو قرار است روی کدام پروژه اپل مشغول فعالیت شود. شایعه‌های اخیر حاکی از آن است که اپل برنامه‌هایی برای توسعه محصولاتی مبتنی بر واقعیت افزوده و واقعیت مجازی دارد و روی خودرو الکتریکی نیز کار می‌‌کند. اپل تنها به این موضوع اشاره کرده است که وی نقش جدیدی برعهده می‌گیرد؛ ولی توضیحی در مورد جزئیات موضوع منتشر نکرده است.

«تیم کوک»، مدیرعامل اپل در مورد این مسئولیت دن ریچیو گفت: «‌دن ریچیو مسئولیت جدیدی برعهده خواهد گرفت و «جان ترنوس» به جای وی در نقش مدیر واحد مهندسی سخت افزار مشغول فعالیت شده است.» به گفته تیم کوک، نوآوری و خلاقیت‌هایی که دن ریچیو در این مدت انجام داده،‌ باعث شده که زندگی بهتر و خلاقانه‌تری را با محصولات اپل تجربه کنیم: «از اینکه وی کماکان در کنار تیم مهندسی سخت افزار حضور دارد، بسیار خوشحالیم. تخصص و تجربه دن ریچیو، او را به مدیری قدرتمند و خاص در تیم مهندسی سخت افزار تبدیل کرده است. این تغییر جدید را به دن ریچیو و جان تونوس تبریک می‌گویم و مشتاقانه منتظر نوآوری‌های بیشتری هستم که به این جهان عرضه می‌کنند.»

دن ریچیو نیز در یادداشتی در مورد تغییر نقش جدیدش گفت:

«کار در اپل، فرصتی را برای من فراهم کرد تا بتوانم در کنار با استعداد ترین افرادی که حتی تصورش را نمی‌کردم، نقش موثری در ارائه محصولاتی خلاقانه، جدید و متفاوت به جهان داشته باشم. بعد از ۲۳ سال مدیریت تیم طراحی مهندسی سخت افزار که بلندپروازانه‌ترین و بزرگترین‌ ایده‌ها را به واقعیت تبدیل کرده است؛ اکنون زمان مناسبی برای یک تغییر بزرگ و خوب است. در گام بعدی، مشتاقانه منتظر به انجام رساندن کارهایی دیگری هستم که عاشقانه از انجام دادن آنها لذت می‌برم. به صورت تمام وقت، تمام انرژی خود را روی اپل متمرکز می‌کنم تا نقش موثری در توسعه محصولات نوآورانه و شگفت انگیز داشته باشم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی