ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

هیوندای از ربات خدمات مشتریان برای نمایشگاه‌های خودرو رونمایی کرد

روز‌به‌روز شاهد پیشرفت ربات‌ها هستیم و حالا شرکت کره‌ای هیوندای از یک ربات خدمات مشتریان جدید به نام «DAL-e» رونمایی کرده که در نمایشگاه‌های خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد و با استفاده از هوش مصنوعی، ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

روز‌به‌روز شاهد پیشرفت ربات‌ها هستیم و حالا شرکت کره‌ای هیوندای از یک ربات خدمات مشتریان جدید به نام «DAL-e» رونمایی کرده که در نمایشگاه‌های خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد و با استفاده از هوش مصنوعی، به مشتریان کمک می‌کند.

این ربات جدید در کنار کارایی بالا، طراحی جذابی هم دارد. DAL-e به تازگی در یک نمایشگاه خودروی هیوندای در سئول معرفی شده و بطور آزمایشی در همین نمایشگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد. به گفته کره‌ای‌ها، یکی از دلایل توسعه چنین رباتی، پاسخگویی به نیاز مشتریان مبنی بر کاهش تمایل به ارتباط انسانی به علت شیوع کرونا است.

DAL-e مخفف عبارت‌های «راهنمایی، کمک و انتقال تجربه» است و از هوش مصنوعی پیشرفته هم بهره می‌برد تا یک ارتباط دوستانه با افراد برقرار کند. این ربات دارای قابلیت شناسایی چهره و همچنین پلتفرمی برای درک زبان است که به آن اجازه می‌دهند با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کند.

هیوندای

طبق گفته هیوندای، این ربات می‌تواند عدم استفاده از ماسک را تشخیص دهد و اگر یک مشتری بدون ماسک وارد نمایشگاه شود، به وی توصیه می‌کند که از ماسک استفاده کند. کره‌ای‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که طراحی شبیه به انسان و کوتاه بودن این ربات به همراه ویژگی‌های احساسی فیزیکی، جذابیت خوشامدگویی به مشتریان را افزایش می‌دهند.

ربات هیوندای به لطف بهره‌مندی از ۴ چرخ می‌تواند در تمام جهت‌ها حرکت کرده و مشتریان احتمالی را در نمایشگاه همراهی کند. در بخش بالایی سر DAL-e یک نمایشگر لمسی قرار گرفته که می‌توانید به وسیله آن به اطلاعات بیشتری درباره خودروها دست پیدا کنید و البته امکان اتصال بی‌سیم این ربات به نمایشگرهای بزرگ هم وجود دارد.

DAL-e از مشتریان درخواست می‌کند با آن سلفی بگیرند که همین ویژگی جذابیت آن را افزایش می‌دهد. در صورتی که این برنامه آزمایشی در سئول موفقیت‌آمیز باشد، DAL-e به دیگر نمایشگاه‌های هیوندای و کیا راه پیدا خواهد کرد و افراد بیشتری با آن از نزدیک آشنا می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی