ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از نسخه صنعتی هدست هولولنز ۲ با قیمت ۴۹۵۰ دلار رونمایی کرد

مایکروسافت از نسخه صنعتی هدست واقعیت ترکیبی هولولنز ۲ رونمایی کرد. این نسخه مخصوص بکارگیری در محیط‌های صنعتی تحت نظارت ساخته شده و از هم اکنون با قیمت ۴۹۵۰ دلار قابل پیش خرید است. مایکروسافت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

مایکروسافت از نسخه صنعتی هدست واقعیت ترکیبی هولولنز ۲ رونمایی کرد. این نسخه مخصوص بکارگیری در محیط‌های صنعتی تحت نظارت ساخته شده و از هم اکنون با قیمت ۴۹۵۰ دلار قابل پیش خرید است.

مایکروسافت می‌گوید از زمان عرضه اولین نسخه هولولنز در سال ۲۰۱۶ همواره در حال توجه کردن به بازخورد شرکت‌ها برای ساخت نسخه بهتر این هدست بوده است. یکی از مواردی که شرکت‌ها از مایکروسافت خواسته‌اند، ساخت نسخه‌ای از هولولنز بوده که بتوان آن را در محیط‌های صنعتی قانونمند استفاده کرد. برای مثال در صنعت نیمه رسانا یا داروسازی هدست‌ها باید از استانداردهای خاصی پیروی کنند.

نسخه صنعتی هولولنز ۲ از چند استاندارد صنعتی پیروی می‌کند که شامل استاندارد ISO 14644-1 Class 5-8 برای اتاق‌های تمیز و استاندارد ایمنی UL Class I, Division 2 می‌شود. این محصول همچنین شامل برنامه تعویض سریع مایکروسافت می‌شود، یعنی اگر نسخه خریداری شده دارای نقص باشد مایکروسافت پیش از دریافت آن نسخه سالم را برای مشتری ارسال می‌کند. علاوه بر این طول ضمانت نامه نیز از یک سال به دو سال افزایش پیدا کرده است.

به غیر از موارد یاد شده، نسخه صنعتی تفاوت دیگری با نسخه استاندارد نداشته و کاربر می‌تواند از نسخه استاندارد خارج از محیط‌های صنعتی قانونمند استفاده کند. سازگاری با اپلیکیشن‌ها نیز دست نخورده باقی مانده و در عملکرد آن تغییری ایجاد نشده است.

نسخه صنعتی هولولنز ۲ از هم اکنون با قیمت ۴۹۵۰ دلار قابل پیش خرید بوده و از بهار سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

مایکروسافت در بیانیه خود اشاره می‌کند که شرکت لاکهید مارتین از هولولنز ۲ برای ساخت فضاپیمای Orion، سرویس سلامت همگانی بریتانیا برای کاهش تماس با بیماران کووید-۱۹ و مرسدس بنز برای بهبود راندمان تکنسین‌ها و کاهش زمان شناسایی راهکار برای حل مشکلات استفاده می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی