ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی اقتصادی گلکسی M12 با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی M12 با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در ویتنام رونمایی کرد. گلکسی M12 از نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ در ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۶:۱۲

سامسونگ از گوشی هوشمند گلکسی M12 با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی در ویتنام رونمایی کرد.

گلکسی M12 از نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ بهره می‌برد. در پنل پشتی این گوشی هوشمند ماژول دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ویدیویی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه جای گرفته است.

در کنار این حسگر نیز دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۲۳ درجه، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. در پنل جلویی دستگاه نیز دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در بریدگی بالای نمایشگر اینفینیتی V جای گرفته است.

سامسونگ مدل چیپست گلکسی M12 منتشر نکرده اما مشخصات آن مثل پردازنده هشت هسته‌ای ۲ گیگاهرتزی اگزینوس ۸۵۰ را یادآوری می‌‌کند که از هسته های ‌کورتکس A55 و گرافیک مالی G52 MP1 بهره می‌برد.

گلکسی M12 با رم ۳، ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با قابلیت افزایش ظرفیت حافظه از طریق microSD تا یک ترابایت در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. کاربران با هر بار شارژ کردن گلکسی M12 می توانند ۲۴ ساعت وبگردی، ۲۳ ساعت تماشای فیلم یا ۵ روز پخش موسیقی را تجربه کنند.

برای پخش موسیقی، تنها یک اسپیکر در نظر گرفته شده است، اما موبایل جدید سامسونگ مجهز به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است.

این گوشی هوشمند دو سیم کارته، از اتصال به شبکه 4G LTE ،Wi-Fi ، بلوتوث 5.0 به علاوه از سیستم‌های موقعیت یابGPS ،GLONASS ، Beideou و Galileo پشتیبانی می‌کند. هرچند خبری از پشتیبانی NFC نیست. حسگر اثر انگشت گلکسی M12 با دکمه پاور دستگاه یکپارچه شده است.

گلکسی M12 در سه رنگ آبی، مشکی و یشمی و احتمالا با قیمتی در حدود ۱۴۵ دلار به بازار عرضه می‌شود، هرچند قیمت آن هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mahdi karbasian
    Mahdi karbasian | ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

    ??????

  • pars
    pars | ۱۷ بهمن ۱۳۹۹

    شبیه A12ست . اون که عالیه این هم باید عالی باشه

مطالب پیشنهادی