ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خواندن پیام پاک شده واتساپ
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپ Auto RDM؛ برگرداننده پیام‌های پاک شده در پیام‌رسان‌ها

واتس‌اپ را باز می‌کنید و می‌بینید یک پیام جدید برایتان آمده: «This message was deleted». شاید اکثر مواقع اهمیتی نداشته باشد که محتوای پیام چه بوده، اما اگر موقعیتی پیش آمد که برایتان اهمیت پیدا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

واتس‌اپ را باز می‌کنید و می‌بینید یک پیام جدید برایتان آمده: «This message was deleted». شاید اکثر مواقع اهمیتی نداشته باشد که محتوای پیام چه بوده، اما اگر موقعیتی پیش آمد که برایتان اهمیت پیدا کرد چطور؟ آیا راهی هست که بتوانید محتوای پیام پاک شده را بفهمید؟

یکی از راه‌ها استفاده از اپلیکیشنی است که امروز با آن آشنا می‌شوید. Auto RDM هر پیام ورودی به گوشی شما را در خود ذخیره می‌کند، حتی در شرایطی که آن پیام به طور یک طرفه توسط ارسال‌کننده حذف شده باشد. این پیام‌ها می‌توانند شامل پیام‌های متنی و حتی تصاویر و ویدیوهای ارسالی شوند.

خواندن پیام پاک شده واتساپ

اپلیکیشن به طور واضح برای واتس‌اپ طراحی شده و اکثر امکاناتش هم برای این پیام‌رسان هستند. فقط کافیست دسترسی‌های لازم را به Auto RDM بدهید تا از لحظه نصب اپلیکیشن به بعد هر پیام ورودی به گوشی شما را در حافظه‌اش ذخیره کند. البته باید بدانید که ذخیره پیام‌های ورودی در Auto RDM فقط منحصر به واتس‌اپ نیست و هر اپلیکیشنی که امکان رد و بدل کردن پیام داشته باشد را هم شامل می‌شود.

پیام‌های دایرکت اینستاگرام، فیسبوک مسنجر، یوتیوب، اسکایپ را هم می‌توانید با Auto RDM ردیابی کنید که ارزش نصب این اپلیکیشن را بالاتر می‌برند. اما بهترین امکانات مختص اپلیکیشن واتس‌اپ هستند. به طور مثال به غیر از خواندن پیام پاک شده واتساپ می‌توانید تمام استتوس‌های دوستانتان را دانلود کنید و با قابلیت بسیار مفید Cleaner فایل‌های به‌درد‌نخور واتس‌اپ را هم از بین ببرید.

در واقع Auto RDM برای واتس‌اپ در حکم یک ابزار چند منظوره است و بعضی مواقع می‌تواند کمک بزرگی به مدیریت پیام‌رسان‌تان انجام دهد. تمام امکانات اپلیکیشن هم رایگان هستند هر چند که در نسخه رایگان باید انتظار تبلیغات را هم داشته باشید.

خواندن پیام پاک شده واتساپ

Auto RDM در عین ارائه چنین قابلیت‌هایی، ضعف‌هایی هم دارد. یکی اینکه عملکردش همیشه ثابت نیست و گاهی ممکن است ویدیوها و عکس‌ها در پیام‌های بازگردانی شده از قلم بیفتند. این یکی از متداول‌ترین شکایاتی است که کاربران استفاده‌کننده از اپلیکیشن درباره‌اش مطرح‌ کرده‌اند و ظاهرا هنوز به طور کامل برطرف نشده است.

مشکل یا بهتر بگوییم موضوع بحث‌برانگیز بعدی، تعداد زیاد دسترسی‌هایی است که Auto RDM از شما می‌خواهد. خوشبختانه تا این لحظه که اپلیکیشن بیش از 1 میلیون نصب فعال داشته مورد امنیتی درباره‌اش مطرح نشده ولی همیشه باید هنگام استفاده از اپلیکیشن‌هایی که دسترسی‌های زیاد می‌خواهند، جانب احتیاط را رعایت کنید. توصیه شخصی من به شما این است که به یک باره دسترسی Auto RDM به تمام اپلیکیشن‌هایتان را آزاد نکنید.

Auto RDM برای پلتفرم اندروید منتشر شده و می‌توانید از لینک‌های زیر آن را دانلود کنید. ضمنا به غیر از این اپ گزینه دیگری به نام +WhatsRemoved هم در پلی استور هست که امکانات کمتری دارد اما با 10 میلیون دانلود میان کاربران شناخته‌شده‌تر است که بد نیست نگاهی هم به آن داشته باشید.

Auto RDM - Recover Deleted Messages & status saver

Auto RDM - Recover Deleted Messages & status saver

سازنده: softinit قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • AmirHossein
    AmirHossein | ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

    برای تلگرام هم کاربرد داره آیا؟

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۲۸ بهمن ۱۳۹۹

      بله برای هر اپلیکیشن پیام‌رسانی میشه استفاده کرد.

مطالب پیشنهادی