ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Shootero؛ رویای تصرف کهکشان

بازی‌های شوتر همیشه مورد توجه بوده‌اند اما وقتی پای محصولی مثل بازی Shootero وسط باشد که رنگ و لعاب سبک روگ‌لایت را هم به خود گرفته، انتظار داریم که با بازی متفاوت و سرگرم‌کننده‌ای مواجه باشیم. ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

بازی‌های شوتر همیشه مورد توجه بوده‌اند اما وقتی پای محصولی مثل بازی Shootero وسط باشد که رنگ و لعاب سبک روگ‌لایت را هم به خود گرفته، انتظار داریم که با بازی متفاوت و سرگرم‌کننده‌ای مواجه باشیم.

تا حد زیادی می‌توان گفت که این اتفاق برای بازی Shootero افتاده است. بازی داستان مشخصی ندارد و در نگاه اول گیم‌پلی همان چیزی است که در شوترهای معمول با تم کهکشانی دیده می‌شود، مثل Space Invaders و هزاران بازی مشابه آن. اما کمی که در بازی عمیق شوید خواهید دید که طراحی مراحل بسیار هوشمندانه صورت گرفته است.

Shootero در سبک روگ لایت ساخته شده و اگر بمیرید باید کل مرحله را از اول بازی کنید؛ با در نظر گرفتن این مسئله و همچنین طولانی بودن برخی از مراحل بازی پس از کشتن بعضی از حریف‌ها به شما جایزه‌ای می‌دهد که حکم نوش‌دارو را دارد و دوباره سطح انرژی را تا میزان حداکثر افزایش می‌دهد که کمی بیشتر در بازی دوام بیاورید.

بازی shootero

خوشبختانه تعداد مراحل بازی زیاد است و هر چند مرحله با هم به نام یک Zone شناخته می‌شوند و هر زون هم به اسم یک ستاره یا کهکشان نام‌گذاری شده. در پایان هر زون هم باس فایت‌های چالش برانگیز انتظارتان را می‌کشند.

هر چه در بازی جلوتر بروید قدرت تیراندازی، تعداد تیرها و البته مهارت شما بیشتر می‌شود اما باس‌فایت‌ها هم به معنی واقعی کلمه غول مرحله‌ی آخر هستند و کاملا شما را به چالش می‌کشند. اما بالاتر از جوایز گفتیم. علاوه بر جوایزی که در داخل بازی دریافت می‌کنید و سکه‌هایی که از کشتن حریف‌ها گیرتان می آید، امکان خرید درون برنامه‌ای هم فراهم است و می‌توانید آیتم‌هایی بخرید که گزینه‌های تیراندازی را پیشرفته تر می‌کنند.

در انتهای هر مرحله هم سه گزینه در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توانید با توجه به عملکرد خودتان یکی را انتخاب کنید تا در مرحله‌ی بعدی قدرت حمله بیشتر، آسیب‌پذیری کمتر و یا امکان حمله‌ی اساسی داشته باشید.

بازی shootero

بازی Shootero در شخصی سازی سلاح‌ها و حتی الگوی شلیک دست بازیکنان را باز گذاشته و حدود پنجاه مهارت مختلف در بازی تعریف شده که می‌توانید با به دست آوردن آن‌ها به حریف قدرتمندتری تبدیل بشوید.

یکی از مؤلفه‌های اصلی در بازی‌های شوتر القای احساس هیجان به بازیکن است و بازی Shootero با استفاده از طراحی بصری جذاب و جلوه‌های صوتی دقیق به خوبی از پس این کار بر‌آمده به همین علت پیشنهاد می‌شود برای داشتن تجربه‌ای بهتر به هنگام بازی از هندزفری استفاده کنید.

کنترل‌های بازی ساده و روان هستند و با مشکل خاصی روبرو نیستند اما از طرفی برخی از بخش‌های بازی گاهی دچار باگ می‌شوند که قابل چشم‌پوشی هستند مثلا گاهی اوقات مجبور می‌شوید یک مهارت را دو بار لول آپ کنید که در برابر سایر امکانات این بازی خوش‌ساخت خیلی به چشم نمی‌آیند.

در کل این بازی ارزش تجربه کردن را دارد؛ خصوصا اگر از طراحی فضای کهکشانی خوشتان می‌آید و طرفدار بازی‌های شوتر و آرکید هستید که ظاهری جدیدتر و چالش‌های بیشتری دارند و می‌توانند ساعت‌ها مشغولتان کنند بازی Shootero گزینه‌ی کاملا مناسبی است.

Shootero – Space Shooting Attack 2021

Shootero – Space Shooting Attack 2021

سازنده: GEMMOB Adventure قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 55 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی