ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ‌تاپ وایو زد 2021 با بدنه فیبر کربن مقاوم در برابر سقوط معرفی شد [تماشا کنید]

لپ‌تاپ وایو زد 2021 به عنوان جدیدترین دستگاه قدرتمند سری زد وایو با بدنه‌ای مقاوم از جنس فیبر کربن،‌ وزنی سبک در حدود یک کیلوگرم و پردازنده نسل یازدهم اینتل معرفی شد. لپ‌تاپ‌های پرچمدار سری ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۱:۳۰

لپ‌تاپ وایو زد 2021 به عنوان جدیدترین دستگاه قدرتمند سری زد وایو با بدنه‌ای مقاوم از جنس فیبر کربن،‌ وزنی سبک در حدود یک کیلوگرم و پردازنده نسل یازدهم اینتل معرفی شد.

لپ‌تاپ‌های پرچمدار سری زد در سال 2016 به بازار عرضه شدند و اکنون شرکت تولید کننده تصمیم گرفته آخرین لپ‌تاپ این سری را به بازار عرضه کند.

وایو زد 2021 از نمایشگر 14 اینچی با رزولوشن Ultra-HD 4K بهره می برد. لپ‌تاپ جدید با پردازنده نسل یازدهم Core i7 و گرافیک Iris Xe اینتل به بازار عرضه می‌شود. قوی‌ترین نسخه این لپ‌تاپ مجهز به حافظه داخلی 2 ترابایتی PCIe SSD و رم 32 گیگابایتی LPDDR4 است. علاوه بر مدل معمولی، نسخه Signature این لپ‌تاپ نیز با بدنه از جنس فیبر کربن به بازار عرضه خواهد شد.

نمایشگر قابلیت چرخش 180 درجه‌ای دارد و کاربران می‌توانند با فشار دادن کلیدهای Fn + 2 اسکرین را پس از باز شدن بچرخانند. به علاوه وایو ادعا می‌کند که نمایشگر وایو زد 2021 را می‌توان با کمک یک دست به راحتی باز و بسته کرد.

دستگاه مذکور با فناوری اختصاصی «TruePerformance» وایو در کنترل انتشار گرمای پردازنده عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. وایو زد 2021 از فناوری تشخیص چهره ویندوز هلو پشتیبانی می‌کند. همچنین مجهز به حسگر اثر انگشت است تا کاربران بتوانند بدون وارد کردن پسورد وارد سیستم شوند.

لپ‌تاپ جدید با فناوری صدای دالبی،‌ مجهز به اسپیکرهای استریو است و دارای دو پورت تاندر بولت 4 USB Type-C، یک عدد پورت HDMI و جک هدفون 3.5 میلی متری است. سیستم جدید از اتصال وای‌فای و بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند.

کیبورد وایو زد 2021 دارای نور پس زمینه است. شرکت تولید کننده ادعا می‌کند که با هر بار شارژ شدن، باتری دستگاه می‌تواند حداکثر تا 10 ساعت شارژ مورد نیاز لپ‌تاپ را تامین کند. باتری وایو زد 2021 با فناوری شارژ سریع 65 واتی و از طریق آداپتور AC شارژ می‌شود.

وایو زد با رم 16 گیگابایتی،‌ حافظه 512 گیگابایتی با قیمت 3579 دلار، با بهره‌مندی از ظرفیت حافظه ذخیره سازی یک ترابایت با قیمت 3779 دلار، نسخه دیگری با حافظه داخلی دو ترابایت با قیمت 3979 دلار و در نهایت قوی‌ترین مدل با رم 32 گیگابایتی و حافظه 2 ترابایت با قیمت 4179 دلار به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۱ اسفند ۱۳۹۹

    چه قدر گرونه ۴۰۰۰ هزاردلار اوه پول ۴ تا ایفون
    تو ایران احتمالا صد میلیون فقط پول دلاریشه مالیات سود گمرکی و حق دلالی و ... دیگه گندشو درمیاره

  • Mahyar
    Mahyar | ۳۰ بهمن ۱۳۹۹

    چه خبره قیمتش؟؟

مطالب پیشنهادی