ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ جهان مارول به روز می‌شود

تقریبا یک ماه از انتشار جهانی بازی Marvel Realm of Champions می‌گذرد و خبر خوش برای طرفداران مارول این است که بازی اولین آپدیت اساسی خود را دریافت خواهد کرد تا منابع و سلاح‌های جدیدی و ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

تقریبا یک ماه از انتشار جهانی بازی Marvel Realm of Champions می‌گذرد و خبر خوش برای طرفداران مارول این است که بازی اولین آپدیت اساسی خود را دریافت خواهد کرد تا منابع و سلاح‌های جدیدی و مودهای بیشتری به بازی اضافه شوند.

ماروللیستی با عنوان World Quests به بازی اضافه شده و شامل ماجراجویی‌هایی است که هم جوایز زیادی دارند و هم باعث می‌شوند که با دنیای بازی بیشتر آشنا شوید. امکان ایجاد اتحاد، دو اسلحه‌ی جدید و جوایز حضور روزانه‌ هم به بازی اضافه شده‌اند.

بازی استراتژیک و محبوب The Battle of Polytopia هم این هفته آپدیت جدیدی دریافت کرد که بالاخره انتظارها را پایان داد و گسترش قبیله‌ی Cymanti را محقق کرد. تعداد دشمنانی که در طبیعت وحشی منتظرتان بودند هم حالا با الهام از گیاهان و جانوران واقعی بیشتر شده است و حالا این بازی از همیشه چالش برانگیزتر است.

بازی The Seven Deadly Sins: Grand Cross سالروز یک سالگی‌اش را با یک ایونت دو ماهه جشن می‌گیرد که با اضافه شدن آیتم‌های جدید، یک کاراکتر جدید و هم‌چنین ایونت‌های کوچک‌تر همراه است.

در همین هفته NetEase هم اعلام کرد که بازی جهان‌باز و مجبوب LifeAfter با انیمه‌ی سریالی GHOST IN THE SHELL ساخته‌ی نتفلیکس یک کراس‌اور خواهد داشت و بازیکنان فضای آخرالزمانی انیمه را تجربه می‌کنند. سازندگان انیمه هم اعلام کرده‌اند برای بازیکنانی که در این کراس‌اور فعال باشند سورپرایزهای ویژه‌ای از جمله یک هدیه‌ی ویژه با امضای صداپیشه‌‌ی انیمه در نظر دارند.

About Love and Hate ‪2‬

  • بازی آنلاین است

این بازی یکی از جالب‌ترین پازل‌ها است و در آن باید با استفاده از عشق یا نفرت راه خودتان را جلو ببرید و پازل‌ها را حل کنید. عشق و نفرت در این بازی نقش دو کاراکتر را دارند. نفرت بچه‌ای دارد که دکمه‌ب قرمز را می‌دزدد و ناپدید می‌شود و شما باید او را پیدا کنید.

About Love and Hate ‪2‬

About Love and Hate ‪2‬

سازنده: Black Pants Studio GmbH قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 452.4 مگابایت زبان:

 

Hero Craft : Weapon, Character Skin Craft RPG

  • بازی آنلاین و آفلاین است

بازی Hero Craft که به ماینکرفت شبیه است و کاراکترهایی سه بعدی و مکعبی دارد انتخاب‌های زیادی جلوی بازیکنان گذاشته تا خودشان انتخاب کنند که می‌خواهند جادوگر، نینجا، سامورایی و ربات و ... باشند. می‌توانید به تنهایی یا همراه با بازیکنان دیگر از هر جای دنیا دنیای خودتان را بسازید و با چالش‌هایی که سر راهتان وجود دارند روبرو شوید.

Hero Craft : Weapon, Character Skin Craft RPG‏

Hero Craft : Weapon, Character Skin Craft RPG‏

سازنده: Dreamplay Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 132/88 مگابایت زبان:

Beat Workers

  • بازی آنلاین است

بازی‌های موزیکال مدت‌هاست دچار تکرار شده‌اند ولی هر از گاهی هم با بازی‌هایی مثل Beat Workers روبرو می‌شویم که نوآوری را چاشنی کار کرده‌اند. این بازی به معنی واقعی کلمه موزیکال است و علاقه‌ی چندانی به سرنخ‌های بصری ندارد. بازی در دنیایی اتفاق می‌افتد که ربات‌ها بیشتر کارها را بر عهده دارند و شما آخرین انسان معمار هستید که باید یازده تا از سازه‌های کشورهای بزرگ گذشته را بازسازی کنید و تمام این مسئله با ظرافت هر چه تمام‌تر با موسیقی گره خورده است.

Beat Workers‏

Beat Workers‏

سازنده: NaturalPad apps قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 79 مگابایت زبان:

‏RPG Ghost Sync

  • بازی آفلاین است

در این بازی نقش‌آفرینی شما نقش دختری به نام Lily را بر عهده دارید که جنگجو و جادوگر است و برای اینکه دشمنش را شکست داده و دنیا را نجات بدهد وارد یک ماجراجویی شده. بازی به طور مخصوص برای موبایل طراحی شده و از نظر ساخت مشکلی ندارد، همچنین داستان جالبی را روایت می‌کند که باعث می‌شود بازی ارزش حداقل یک بار تجربه کردن را داشته باشد.

RPG Ghost Sync

RPG Ghost Sync

سازنده: Kotobuki Solution Co., Ltd. قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 803/80 مگابایت زبان:

Doodle Dash

  • بازی آفلاین است

بازی Doodle Dash‏ که تم ماجراجویانه دارد به شکلی کاملا متفاوت و به صورت دستی طراحی شده که این احساس را منتقل می‌کند که نقاشی‌های یک دفتر نقاشی بچگانه جان گرفته‌اند و به بازی بدل شده‌اند. داستان بازی از این قرار است که باید در جهان‌های متفاوت قدم بگذارید و از موانعی که سر راهتان قرار می‌گیرند بگذرید. گیم‌پلی بازی سرگرم‌کننده است و سادگی بصری بازی را تا حدی جبران کرده. بازی Doodle Dash برای کاربران iOS به صورت نسخه‌ی بتا در دسترس است که از این لینک می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

Doodle Dash‏

Doodle Dash‏

سازنده: Ghostfall Studios قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 122 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی